EKSAMENSPAUSE

Hei og god solskinnslørdag!
Nyter dere finværet? Det håper jeg virkelig, det er jo så fantastisk!
Jeg har ikke hatt så mye å fortelle de siste dagene. I grunnen ikke i dag heller! Jeg har eksamen på mandag, så de siste dagene har bestått av mye pugging. Mellom slagene har jeg prøvd å nyte solen og være litt sosial. Matlaging og trening har ikke vært det som har vært mest prioritert. Slik blir det i dag og imorgen også. 

SAMSUNG CSC
Akkurat nå sitter jeg på verandaen med dette foran meg. Jeg skal tar meg en velfortjent eksamenspause. En trenger noen av de gjennom dagen! 
Her er det strålende sol, skyfri himmel og 32 grader! Helt fantstisk :grin:

SAMSUNG CSC
Farger og sol gjør meg glad. Når jeg kan spise masse deilig frukt, grønnsaker og Questbar i solen, ja da har jeg et stort smil om munnen! 
Jeg har funnet frem kiwi, druer, plommer, plommetomater, gulrøtter, appelsin og en Questbar i favorittsmaken chocolate chip cookie dough. Questbaren blir ekstra god i solen fordi den små smeltr litt. Mmmm. 

Nyt helgen og solskinnet.
Smil om kapp med solen!

Kristine  ♥ 

14 kommentarer
    1. Emilie:
      Jeg har ikke noen standar ramme på sånt. Jeg spiser når jeg er sulten, uavhengig av å tenke så mye på hva det er eller hva det ikke er, om du skjønner. Men jeg tenker ikke på dette som et måltid.
      Ha en god søndag 🙂

    2. Caroline:
      Jeg synes jeg får så vondt i øynene om jeg leser ute i solen. Men jeg tar meg noen pauser i solskinnet nå og da.
      Lykke til 🙂

    3. Eksamen må til…veldig kjedelig når det er så fint vær 🙂 Jeg koser meg i solen ute og har det veldig bra 😀

    4. Jeg leser til eksamen jeg også. Mens alle andre er ute å koser seg i sola 😛 vi blir smarte da. Forhåpentligvis 😀

    5. Bare lurer på om dette er en snack, flere snacker igjennom dagen eller blir noen av måltidene mindre når du har spist dette? Mener ikke at dette er mye mat, men syns det ser litt mye ut for en liten snack liksom 🙂
      HÅper du har en fin dag

    6. Pause er vel så viktig som selve lesinga. Ellers får man ikke noe med seg. Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg