RYGGTRENING ETTERFULGT AV SJOKOLADERØRE

Jeg virkelig storkoste meg under dagens treningsøkt. Og det fikk tydelig flere med seg! En ansatt på treningssenteret kom bort å spurte “koser du deg, eller?” Jeg danset, små trallet og smilte stort mellom settene. Endorfinrus og treningsglede må være noe av det beste som finnes!

SAMSUNG CSC
Dagens ryggtrening så omtrent slik ut:
– Chins med smalt grep
3 sett * maks
– Smal nedtrekk
3 sett * 10 repetisjoner
– Skulderpress med stang
3 sett * 10 repetisjoner 
supersett med 
– Revers flyes
3 sett * 12 repetisjoner
– Chins med assistanse 
3 sett * 12 repetisjoner
– Enarms roing
3 sett * 10 repetisjoner
trisett med
– Sidehev i kabel
3 sett * 12 repetisjoner
og
– Fronthev
3 sett * 12 repetisjoner

Økten var bare helt fantastisk! Det føltes ut som om jeg kunne fortsette i det uendelige. Jeg hadde jo ikke lyst til å gi meg!
Har du også hatt en god treningsøkt i dag?

SAMSUNG CSC
Etter trening laget jeg sjokoladerøre. Kanskje noe av det beste en kan spise etter trening. Godt for kroppen, godt for ganen og godt for synet! 
Jeg tok utgangspunktet i oppskriften på de beste cookie dough kulene, men jeg brukte sjokoladeprotein og mer væske. Sjokoladerøren ble utrolig god. Nesten som å spise en browniedeig! 

SAMSUNG CSC

Sjokoladerøre

1 ss peanøttsmør, kan sløyfes
1 ss fibersirup gold, kan sløyfes
1 ss sukringold
1 ss kakaopulver
1 ss havremel
30 g sjokoladeprotein
0,5 -1 dl melk, jeg brukte kokosmelk

Bland sammen alle tørrvarene. Ha så i peanøttsmør, fibersiurp og litt melk. Rør godt. Tilsett litt og litt melk til du får en tykk røre som minner om browniedeig. Spis med en gang. 
Topp gjerne sjokoladerøren med bær og ta den med ut i solen og nyt den der. Det gjorde jeg. Solskinn, sjokolade og bær mens man fortsatt er i endorfinrus etter trening :grin: Ja, da er livet virkelig herlig!

Kristine ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg