VEL OVERSTÅTT

Da dere, er eksamen vel overstått. Og det med glans! Det er ihvertfall slik det føles, så gjenstår det bare å se når sensuren faller om tre uker. 

SAMSUNG CSC
Nå er det et stykk veldig blid og fornøyd jente som sitter på terrassen med et godt glass hvitt. 
Jeg må rett og slett gi meg selv et stort klapp på skulderen. Jeg er stolt av meg selv! Det er ikke bare eksamen som er vel overstått, men første året som sykepleierstudent. Vi var to tusen tre hundre søkere som søkte om skoleplass på bachelorprogrammet i sykepleie ved Hioa Sandvika. Kun førtifem kom inn! Det har vært mye arbeid det siste året, både med eksamener og oppgaveskriving. Nå gjenstår kun tretten elever i klassen. Over en tredjedel har strøket / falt av på veien!  Jeg er stolt over å ha gjennomført med god innsats og gode resultater. Det tar jeg en skål for i dag!

SAMSUNG CSC
Etter eksamen gikk klassen ut å tok en pils. Etter det, tok jeg meg en tur på trening. Der hadde jeg så mye energi og glede at jeg knapt viste hvor jeg skulle gjøre av meg! Som de av dere som følger meg på snapchat, kristineokern, allerede har fått med dere, så ble det en skikkelig svetteøkt. Jeg holdt på godt over en time og nøt hvert eneste sett. Det er den beste benøkten på lenge. For en herlig følelse!

Håper din mandag har vært super :grin: Og du, om du har gjort noe bra i dag, skryt av deg selv. Det fortjener du!

Kristine ♥ 

24 kommentarer

Siste innlegg