NOEN IHERB FAVORITTER OG IHERB TIPS

I går hentet jeg denne pakken på posten fra iHerb.
Selv om jeg stadig bestiller produkter derfra, blir det mye av det samme. Denne pakken inneholdt kun noen iHerb favrotter, altså gode gamle gjengangere!

SAMSUNG CSC
Sunfood cacao butter
Kakaosmør er noe jeg bruker mye av i bakst og er et must i hjemmelaget sjokolade
Cacao paste
Dette er rå kakaomasse som også er helt nødvendig om du skal lage hjemmelaget rå sjokolade. Rå kakaomasse, og da også rå sjokolade, er proppet med masse vitaminer og antioksidanter. Her snakker vi super sunn sjokolade!
Quinoa mel
Et glutenfritt og proteinrikt mel som egner seg godt til bakst.
Atkins caramel mousse bar
Dette er favoritt Atkins baren min. Den smaker som Mars sjokoladen!
Yogi te
Jeg har mange Yogi teer, og elsker de for de gode smakene og for de søte beskjedene som er på hver te-pose. Denne i smaken stress relief har jeg ikke prøvd før, men jeg tenker meg at den er perfekt før leggetid.

Et par iHerb tips:
– Både du og jeg får rabatter om du bruker kode OKE701.
Denne oppgir du på din ‘chart’ når du sjekker ut og skal til å betale.
– Enkelte produkter som iHerb selger, er listet som legemidler i Norge. Disse er da ulovlig å importere hit. Skal du bestille kosttilskudd lønner det seg å sjekke om de er lovlig i Norge først.
– Om du handler for under 350 kroner inkludert frakt slipper du å betale toll. Ettersom frakten er såpass billig på iHerb, lønner deg seg å heller kjøpe mange små pakker til under 350 kr slik at du slipper avgifter

Da er det bare å iHerb-shoppe i vei!
Og god helg da dere :razz:

Kristine  ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg