FORMIDDAGSØKTEN

God torsdag dere.
Formiddagsøkten min i dag var helt fantastisk. En treningsøkt til å bli glad av!

SAMSUNG CSC
Et cheesy smil med Noccoen etter treningsøkten. Endorfiner! 

I går hadde jeg en helt forferdelig treningsøkt på ben. Ettersom kvinneuken er rett rundt hjørnet, vet jeg at jeg ofte får dårligere økter rundt denne tiden av måneden. Derfor var forventingene til dagens økt nok så lave. Men så feil kan en ta! I dag var det masse futt, energi og glede i både kroppen og sinnet. Akkurat slik jeg elsker treningsøktene mine! Den gode følelsen jeg får av en slik treningsøkt, varer i flere timer etterpå og gjør resten av dagen ekstra bra :grin:

Formiddagsøken inneholdt: 
– Smale chins
– Nedtrekk med nøytralt grep
– Skulderpress
– Revers flyes
– Pulls ups i maskin
– Enarms roing
– Fronthev


Etter formiddagsøkten ble det noe så enkelt som en BestBar. Denne i smaken cookies and cream, er ordentlig god. Bare se på bildet! 
Jeg er som dere vet, fan av questbars, spesielt smaken chocolate chip cookie dough, men denne varianten er faktisk enda bedre. Jeg har fått meg en ny favoritt proteinbar!
Konsistensen er seig og god og som du ser, er det store “cream” biter i baren. Denne skal jeg absolutt bestille mer av!
Jeg har ikke testet alle BestBar variantene enda. Smaken chunky cookie dough og og double chocolate chunk, er jeg spesielt spent på. Er det noen av dere som har smakt de? Jeg tar gjerne imot noen meninger og tips før jeg bestiller. 

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg