DETTE BLIR EN BRA DAG

Nå skal jeg hvert øyeblikk løpe avgårde til stranden. I dag er det strålende sol og tjuefire grader. Og jeg har fri! Da må solen nytes. 
Jeg har akkurat stått å skjært en god porsjon frukt som jeg skal ha med. Vannmelon, eple, kiwi og jordbær. Da kan jeg ligge å late meg noen timer. I kveld venter en treningsøkt i godt selskap før det blir sushi, is og film. Dette blir en bra dag altså!

SAMSUNG CSC
Er ikke toppen min super fin? Jeg rett og slett elsker mønsteret på denne bh´en fra HappyUnderwear!
Gled dere til HappyUnderwear slipper hele kolleksjonen sin i begynnelsen av august. Det er et helt norsk mekre med økologisk bomull og GOTS sertifisering. Ingen skadelige kjemikalier, kjempe deilige produkter og stilig design! 

Nå får jeg komme meg ut i solen.
Håper du har muligheten til å gjøre det samme i dag og at du også får en bra dag :grin: 

Kristine ♥

18 kommentarer

Siste innlegg