STARKMARK OG ETTERFULGT AV FRUKTFEST

Hei og hopp, mandag er topp!
Det var faktisk ikke helt det jeg tenkte da jeg stod opp i morges. Men noen ganger må en bare ta et oppgjør med seg selv og sine egne tanker. Jeg bestemte meg for å gå en liten tur med Kasper-Hunden og god musikk. Vips så kom smilet frem og jeg danset og sang bortover veien. 
Mandagen blir tross alt ikke bedre enn hva en gjør den til selv. Slik er det for så vidt med hver eneste dag. Lag deg en god dag!

SAMSUNG CSC
Etter frokost dro jeg på trening og fikk en god styrkeøkt på ben. Strakmark var en av hovedøvelsene og jeg kjenner allerede nå at jeg begynner å bli støl i rumpestumpen. Det er deilig! 
Som dere ser på bildet, liker jeg å gå opp på en steppkasse når jeg utfører strakmark. Da får jeg bøyd meg dypt ned, får strekk i hamstrings (bakside lår) og god kontakt med rumpemuskulaturen. Jeg utfører øvelsen nok så sakte på vei ned, raskt på vei opp og spenner / strammer så rumpen på toppen, altså når jeg står rett. Gjør du det skal jeg love deg at du kjenner det dagen etterpå!

Ellers kjørte jeg også knebøy med smal benstilling, kick back i kabel og leg extension. 
En god start på mandagen og en god treningsøkt! Har du hatt en god mandagsøkt? :razz:

SAMSUNG CSC
Treningen ble etterfulgt av fruktfest.
Se på alle de lekre og fristende fargene! Mmmm, jeg får lyst på en porsjon til. Synd jeg er på jobb akkurat nå!

SAMSUNG CSC
Jeg skar alle fruktene og bærene jeg hadde i kjøleskapet i biter. Nektarin, eple, jordbær, bringebær, druer og blåbær. Så toppet jeg det med en boks ProPud med vaniljesmak. Et perfekt måltid med karbohydrater og proteiner etter trening!
Har du smakt ProPud? Disse små boksene inneholder 20 gram protein per boks og er knall gode. For tiden er vaniljesmaken favoritten min, men sjokolade er hakk i hel. Karamellvarianten er forøvrig også veldig god. ProPud er super å ha med seg på farten, å ta når søtsuget melder seg eller når man vil ha noe raskt og godt. De er blitt en favoritt hos meg!

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg