MENNESKETS BESTE VENN

SAMSUNG CSC
Det beste jeg vet er å leke med hunder!
– Kom, vil du være min venn?
Du logrer med halen i tunge stunder
og gjør meg glad igjen.

    Kjerstin Aune

SAMSUNG CSC
Jeg har vært en ukes tid hos pappaen min i Hole. Han har hunden Kasper. En fantastisk brunflekket dalmatiner. Kasper begynner riktignok å dra på årene, han er elleve år, men er likevel spretten og leken.  

SAMSUNG CSC
Det har vært noen dager hvor humøret mitt ikke har vært på topp, men da gjør virkelig Kasper underverker. I dag morges tok vi oss en halvtime på hverandaen hvor vi lekte, koste og hadde det moro. Vips var humøret på topp og jeg fikk en skikkelig latterkrampe!
Hunder er menneskets beste venn. De gir så mye kjærlighet å glede! Den dagen hverdagen er roligere og jeg har mer tid til overs, skal jeg absolutt ha min egen hund. 

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Så søt. Dalmatiner er absolutt en fin rase. Kjenner godt til det du skriver at om man er i dårlig humør så hjelper det på humøret å ha hund. Et eksempel på det er hver gang jeg er lei meg så kommer den eldste hunden min på 3 år med en leke, og under leken så blir jeg bestandig i godt humør igjen 🙂
      Ha en fin helg 🙂

    2. Så utrolig søt den var! 🙂
      Hunder er vikelig noen dyr man blir gla av å være rundt sålenge de er veloppdragne og snille.
      Ser ut som dere koste dere! 🙂
      Håper du får en fin helg søte deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg