GÅRSDAGENS GLEDER

Gårsdagen var en helt fantastisk dag!
Kameraet mitt var dessverre tomt for batteri, derfor blir det et par mobilbilder i dag. Beklager, imorgen er det tilbake til bra bilder!
Ettersom jeg og samboeren har gått fra hverandre, har mye vært usikkert for meg. Hvor skal jeg bo? Hva gjør jeg i ferien som begynner neste uke? Hvordan skal dette gå?!? De fleste som har vært i et brudd kjenner til alle de rare spørsmålene og tankene man får i hodet. I går spikret jeg bosted, jeg flytter allerede om to uker rett ved siden av høyskolen hvor jeg studerer og like i nærheten av jobben, og jeg spikret mye av ferieplanene. Herlig altså! 


Jeg tror dette bilde pver sier sitt. Det er ikke det mest flatterende bilde jeg har sett av meg selv, men du kan se at jeg er rimelig fornøyd.
Jeg var så lettet, oppspilt og glad. Ren lykkefølelse!

Før dette var jeg tur hos Håkon på A -Klinikken midt på Majorstuen (sponset).
Håkon er osteopat og har god kompetanse på behandling og veiledning i relasjon til både akutte og mer langvarige muskel- og skjelettplager, prehab og rehabilitering, samt smertemestring. Han skal hjelpe meg med akillesbetennelsen og nakkeproblemene jeg har.
Jeg gleder meg til å fortelle dere mer om dette samarbeidet og ikke minst til å få fortgang på tilhelingen av akillesen og med tiden endelig kunne løpe igjen!

Etter å ha bli behandlet av Håkon, dro jeg på trening.
Der dro jeg (endelig) to ganger min egen kroppsvekt i markløft. Fy søren så stolt jeg var og forsåvidt fortsatt er!
Jeg har et par måneder økt vektene på markløft hver uke, for å sakte men sikkert klare å løfte to ganger meg selv. De to siste ukene har jeg prøvd, men feilet. I går gikk det altså. Jippi!

For å feire nytt bosted, ferieplaner, pers i markløft og at livet generelt er ganske så bra ble det sushifest i godt selskap.
Jeg og en god venn bestilte seksti biter og mmm’et oss igjen en god middag.
For dere som følger meg på snap, kristineokern, vet i tillegg at det ble et par glass vin på kveldstid. En perfekt avslutning på en fantastisk dag!

Hva har vært bra med dagen din i dag? :grin: 

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. fitnesskaroline:
      Tusen takk Karoline. Både for lykkeønskninger og gode ord.
      Håper du får en riktig bra helg 🙂

    2. Lilly:
      Det har vært en del tårer inne i bildet også, for å si det sånn Lilly. Så det er ikke bare smil og gammen. Men akkurat her er jeg veldig fornøyd og lykkelig. Glad for at ting går i boks 🙂

    3. Åh visste ikke om noe brudd, kanskje jeg ikke har fulgt godt nok med. Nå vel, håper dette er virkelig glede og ikke “maskere et brudd glede”, men ser jo på utstrålingen og smilet ditt at du mest sannsynlig har det godt 🙂 Og så flott alt med bosted osv ordnet seg😊

    4. Så bra at du tar bruddet fint virker det som. Fy flate!! Du er jo bare helt rå på mark!! DOBBEL kroppsvekt skal du være super stolt av! Flinke deg ! <3
      Lykke til med flytting da! Og husk å ta vare på deg selv oppi det hele innimellom. Det trenger vi alle iblandt! 🙂
      Ha en super uke videre fine deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg