JEG ELSKER MEG SELV

SAMSUNG CSCI vårt samfunn er kanskje ikke godtatt av alle å si slikt høyt, men jeg gjør det likevel. Jeg elsker meg selv!

Jeg elsker meg selv fordi jeg har tatt en valg om å gjøre det. Jeg har valgt å tenke at jeg er god nok. Akkurat slik jeg er. Jeg har valgt å stenge ute hva andre mener er perfekt og samfunnets oppfatning av hva som er perfekt. For la oss bare understreke det en gang for alle: det er ikke noe som heter perfekt.
Det har ikke alltid vært sånn. Med tanke på at jeg har en fortid hvor jeg har vært både spiseforstyrret og kuttet meg selv, så vet jeg absolutt hva det vil si å hate seg selv og sin egen kropp! Om du sliter med lav selvtillit eller negative tanker om deg selv; det er mulig å endre dette, og det er så verdt det! Alt starter med å tanke at du er god nok. 

Jeg er elsker meg selv, fordi jeg mener jeg er god nok.
Akkurat det kan du også gjøre. Så si det høy sammen med meg nå; jeg elsker meg selv fordi jeg er god nok akkurat som jeg er. For det er du virkelig!

Kristine ♥

18 kommentarer
    1. Anonym:
      Veldig kloke ord du kommer med her. Vi mennesker har en tendens til å bare streve etter mer og mer og mer. Men vi glemmer at vi er heldige som har det vi allerede har og glemmer å sette pris på dagen i dag. Vi er alle fantastiske og unike. Vi må bare lære oss å se det selv <3
      Tusen takk du 🙂

    2. Du er virkelig en flott jente Kristine, du lyser opp og er så motiverende ! Takk for at du hjelper meg til å snu de negative tankene om meg selv. Det er så alt for lett å ha disse høye kravene og føle at en aldri strekker til på noen plan. Det er kanskje noe med det å innse at vi er ikke perfekte og ingen supermennesker som kan få til absolutt alt og det er jo egentlig noe jeg må akseptere. Hvis ikke handler hverdagen bare om å strebe etter å være bedre eller å bli bedre på mange områder. Da er det så alt for lett å bare bli skuffet og grave seg inn i en negativ spiral.. Du er inspirerende ! Fortsett å lyse opp dagene både for deg selv og andre <3

    3. Anonym:
      Kjære deg. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Ordene dine fikk noen tårer til å renne nedover kinnet mitt. Jeg har vært der du er og det er så utrolig vondt og vanskelig. Men ikke gi opp. Det er mulig og det er så verdt det. Livet er fantastisk når man kommer over en spiseforstyrrelse. Jeg sender deg verdens største klem <3 Tusen takk for fantastiske ord. Stå på! Du er verdt det <3

    4. Fine og kloke ord ♡ Ja, du er så absolutt god nok!..og ti ganger bedre enn det 😀

    5. Hei. Jeg skriver aldri kommentarer, da jeg syns det er litt kleint haha, men syns og det er viktig at folk får “tilbakemelding” på seg og sitt. I begynnelsen av juli ble jeg lagt inn på sykehus grunnet underernæring og var bare noen få dager unna døden. I dag er jeg motivert til å legge på meg, men syns det er ekstremt vanskelig – både psykisk og fysisk, rett og slett. Når motivasjonen min er nede går jeg enten innom bloggen eller instagrammen din. Jeg syns du er så fantastisk, så blid og virker så jordnær, og ikke minst så utrolig vakker. Takk for at du er du. Jeg tror ikke jeg tar feil når jeg sier at du er nok inspirasjonen til mange.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg