PANNEKAKER MED SJOKOLADEBITER

Riktig god onsdag!
Vi er halvveis i uken og hvorfor ikke feire med deilige proteinpannekaker med sjokoladebiter? 

SAMSUNG CSC
Da vi dro til Gøteborg på tirsdag morgen, hadde jeg laget med meg disse pannekakene med sjokolade som nistemat til bilturen. Disse må du bare prøve!
Pannekaker er godt. Sjokolade er godt. Tenkt de to sammen. En fantastisk smaks kombinasjon! Jeg kan med hånden på hjertet si at dette er de beste pannekakene jeg noen sinne har laget! 

SAMSUNG CSC

Pannekaker med sjokoladebiter

2 egg
1 ss sukringold
100 g cottage cheese
40 g havregryn
30 g vaniljeprotein
1 ts bakepulver
1/2 ts kanel, 1/2 ts kardemomme og bittelitt salt
40 g sjokolade, jeg brukte sukrinsjokolade

 

Miks sammen alle ingrediensene utenom sjokoladen. Bruk gjerne en stavmikser eller blender slik at du unngår klumper fra havregryn og cottage cheese. 
La røren stå i 5 minutter.
Hakk sjokoladen grovt og ha den i røren. 
Stek pannekaker på middels varme i 2 minutter på hver side. Jeg steker i kokosolje. 
Server! 

 

SAMSUNG CSC
Løp inn på kjøkkenet og lag deg pannekaker!
Spis, kos deg og nyt!

Kristine  ♥

20 kommentarer

Siste innlegg