OPPÅ FJELLET

God lørdag kveld. Håper helgen alt er bra med dere og at dere nyter sommerhelgen!
Jeg befinner meg på jentetur oppå fjellet. I dag sov vi lenge og spiste en god frokost før vi la ut på en fjelltur. 

SAMSUNG CSC

I disse vakre omgivelsene har jeg tilbrakt mye av lørdagen min. 

SAMSUNG CSC
Vi pakket med oss niste og gikk opp på en av fjelltoppene i nærheten. 
Koke egg, rundstykker, frukt, ost og kaffe. Jeg kan love dere at maten smaker ekstra godt etter en god times gange opp en fjelltopp og med en flott utsikt!

SAMSUNG CSC
Se på den utsikten da dere. Er det ikke vakkert? Norge er et fantastisk land! 
Det er så fantastisk oppå fjellet. Roen. Stillheten. Luften. Utsikten. Det gjør virkelig godt for både kropp og sjel! 

Jeg er helt klart blitt bitt av basillen og har lyst til å ta for meg fjell som Glittertind og Jotunheimen også. Når vi er så heldig at vi har en fantastisk natur i Norge, må vi huske å sette pris på den og bruke den! Om noen vil være med er det bare å skrike ut :grin: en tur venn eller ti, sier jeg aldri nei til!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Du stråler virkelig om kapp med sola! Håper du koste deg like mye som det ser ut til på bildene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg