SMÅ SKIVER TIL LUNSJ

SAMSUNG CSC
Disse deilige små skivene laget jeg til lunsj i dag sammen med en proteinkaffe med sjokoladeprotein. Regnet pøste ned ute, så da var det en perfekt anledning til å lage en ekstra god lunsj og kose seg inne. 
Disse skivene smeller du sammen på et par minutter, så er det bare å vente mens de står i ovnen. Og deretter nyte små skiver til lunsj, kvelds eller frokost. De kan spises når som helst!

SAMSUNG CSC

Små skiver til lunsj
Eller frokost og kveldsmat
Til 1 person, 4 skiver

1 egg
2 ss kesam, eventuelt vann
1 ss fiberfin, eventuelt mer havremel
1 ss havremel
1 ss sesammel
1 -2 ss vann
1/3 ts salt

Bland sammen alle ingrediensene. Tilsett eventuelt mer vann om deigen blir veldig tykk. Du skal kunne smøre den utover.
Legg 4 klatter på en bakeplate og bruk baksiden av en skje til å smøre klattene flate.
Stek på 200 grader i 15 – 20 minutter.
Avkjøl på rist. 

SAMSUNG CSC
Topp de små skivene med akkurat det du måtte ønske. Jeg har forskjellig pålegg på hver skive. Kesam, sukringold og blåbær på en, tomat, smørost, røkelaks og urtesalt på en annen skive, ketchup, smørost, skinke, tomat og agurk på skive nummer tre og smør, skinke, tomat, agurk og egg på den siste. Jeg elsker litt av alt prinsippet! 

Håper det smaker :grin:

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Susanne:
      Først og fremst, takk for hyggelige ord 🙂
      Det er vanskelig å skulle gi et spesifikt råd, da jeg ikke vet hvor syk du er. Jeg anbefaler alle mine kunder å kjenne på sin egen kropp. Føler man seg ordentlig uggen og slapp, så stå over treningen. Har man litt vondt i halsen, er det ikke noe problem å trene. Føl på kroppen, dagsformen og treningslysten 🙂

    2. Hei (: nam! De må prøves ut idag(:
      Har ett lite spm som jeg håper du kan svare på(:
      Jeg har vondt i halsen og ørene, men har ikke feber. Har du noe tips til hva man kan gjøre da, i form av trening? Synes du man bør gå på tur da? Eller er det en annen treningsform som fungerer når man ikke føler seg helt bra? Synes det er utrolig vanskelig å være syk, og kun ligge i sengen hele dagen. Føler kroppen min ikke har nytte av det og at muskler forsvinner med en gang. Hva er dine tanker rundt trening og fysisk aktivitet når man ikke er helt frisk? Digger bloggen din, og synes du er en kjempestor inspirasjon! Du er skikkelig flink! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg