EN DRØY UKE UTEN

Da har jeg vært en drøy uke uten trening, annet enn den ene gåturen jeg hadde på fjellet. 
Selv om jeg elsker å trene og er det mange kaller en treningsfreak, er det godt med en pause av og til. Både kropp og sjel trenger det. Trening er noe helt eget når jeg har vært borte noen dager. Jeg blir super giret og får en ny motivasjon og energi! Du skulle sett meg da jeg trådde inn på treningssenteret i dag. Jeg hadde tidenes største glis om munnen! 

SAMSUNG CSC
Den øvelsen jeg har savnet mest etter en drøy uke uten trening, var markløft. Da måtte jeg jo begynne med nettopp markløft! Ettersom jeg tok tunge markløft, nær maksimal vekt, brukte jeg pullstraps / drareimer. Jeg trener stort sett uten pullstraps, men skal jeg løfte så tungt at jeg kun trener med 1 eller 2 repetisjoner, så bruker jeg dem. Jeg er rett og slett ikke sterk nok i fingrene til å holde vektstangen ellers!

Etter markløft ble det frontbøy, roing, sidehev, push ups, leg extension og kick back i strikk.  
Jeg hadde, om mulig, et enda større glis rundt munnen når jeg var ferdig med økten enn når jeg først kom inn på senteret. Fy søren så deilig det var å trene igjen!

SAMSUNG CSC
Etter trening ble det noe så enkelt som speltlomper med gulost (jupp, den er litt gammel og har bittelitt mugg på seg – men jeg kaster ikke mat!), skinke, cherrytomater, egg og avokado. Jeg toppet det hele med litt urtesalt. Så enkelt og fantastisk godt!

Håper du har en riktig så fin tirsdag :grin:

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg