TILBAKE TIL HVERDAGEN IGJEN

God mandag dere. Har helgen vært bra? Og ikke minst, har starten på uken vært bra?
Jeg har hatt en utrolig bra helg med masse sosialt, flytting og jobb. Søvn derimot, det har det blitt minimalt med. Nå gleder jeg meg allerede til å legge meg tidlig i kveld og få en god natts søvn!

Trening har blitt helt nedprioritert de siste to ukene. Faktisk har jeg kun hatt to treningsøkter de siste seksten dagene!
Først var det ferie. Deretter var det i gang med full jobb samtidig som jeg flyttet og det var viktig for meg å ha tid med de menneskene jeg er glad i. Dermed har treningen totalt utgått!
Jeg er opptatt av at livet skal komme før treningen, ikke omvendt. Har man en periode hvor livet er hektisk eller hvor treningsgnisten er totalt fraværende, er det ingen vits å presse seg på trening. Kroppen og hodet har godt av en pause i ny og ne.

For min del kjenner jeg at det blir fantastisk deilig å komme tilbake til hverdagen igjen. Jeg begynner å få orden i ny leilighet og rutinene kan sakte men sikkert komme tilbake. Mest av alt gleder jeg meg til å komme tilbake til gode treningsrutiner. Trening er noe som gir meg så mye glede og energi. Jeg kjenner meg rett og slett ikke like bra når jeg ikke trener!!


Nå som hverdagen er tilbake, startet jeg like så godt uken med en treningsøkt.
Det ble ben og rumpe som fikk gjennomgå.

– Frontbøy til boks, som dere ser på bildet
4 sett * 8 -10 repetisjoner
– Bulgarsk utfall
3 sett * 10 repetisjoner
– Kick back i kabel
3 sett * 12 repetisjoner
– Ettbens benpress
3 sett * 8 repetisjoner
– Glute pushdown i pull ups maskin
3 sett * 15 repetisjoner 


Fy søren så deilig det var. Jeg gleder meg til morgendagens treningsøkt på rygg og skuldre!

Håper uken din blir riktig så fint  :grin: 
Ta på deg smilet og tenk glade tanker, så er jeg sikker på at den blir bra!

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Anonym:
      Gjør det og se om du får bedre kontakt da. Eventuelt kan du gjøre noen støtte øvelser først, med strikk feks, for å aktivere musklaturen 🙂

    2. Takk for svar 🙂 jeg har bare kjørt den stående men har vurdert å prøve å kjøre den på benk for å se om jeg da kjenner det mer de riktige stedene

    3. Hvor skal man egentlig kjenne det når man kjører kickback i kabel? Jeg har en tendens til å kjenne det i rumpa på det benet jeg står stille med, altså ikke det jeg sparker bakover med, det virker veldig feil?

    4. Herlig at ting kommer på stell! Stå på!
      Hvor og hvorfor flytter du?
      klem 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg