MORGEN JOGG

I går skjedde det alle bloggere frykter mest. Av en eller annen merkelig grunn har kameraet mitt kryptert minnebrikken og alle bildene er slettet! Jeg hadde nærmere tre hundre (!!!) bilder på det kameraet. Alt fra oppskrifter jeg har laget som jeg ikke har fått delt enda, til bilder som skal være i kommende innlegg som jeg har planlagt. Det kom faktisk et par tårer når jeg oppdaget at bildene var borte. Det er nok nærmere hundre timers arbeid som er forsvunnet! Etter å ha snakket med support både hos el-kjøp og samsung, var jeg ikke blitt mye klokere. Beskjeden var klar fra begge parter “slik skal egentlig ikke skje, men det skjer av og til likevel.” Jeg kan ikke annet enn å trekke på smile bånet og konkludere med at backup er viktig. Minst en gang i uken. Tro meg, jeg har lært nå! 
Dette satt jeg altså å klønet med til langt på natt. Derfor ble det ingen innlegg i går. Jeg var fortsatt små frustrert da jeg våknet i dag morges, så jeg bestemte meg like så godt for å legge ut på en morgen jogg. 


Jupp, jeg svetter til og med gjennom capsen! 

Jeg har hatt et par dager treningsfri. Jeg har hatt halsbetennelse og en tung kropp, derfor har jeg følt at jeg tatt det helt med ro. I dag følte jeg meg mye bedre til tross for at humøret var noe dystert. Men tror dere ikke at det ble mye bedre etter en liten joggetur? Det er utrolig hva trening kan gjøre med tankene og følelsene våre :grin: Nå sitter jeg her med en kaffekopp og nesten små ler over hvor lett påvirkelig jeg er og hvor mye jeg lot de dumme bildene ødelegge. Det er jo bare bilder! Selv om jeg aldri vil klare å reprodusere akkurat de samme bildene, kan jeg alltids ta nye bilder. Kanskje til og med de blir bedre enn dem jeg hadde! 
Tusen takk til dagens morgen jogg på førti fem minutter. Du gjorde dagen min! 

Uansett om du har stått opp denne lørdagen med et smil om munnen eller en tåre i øyekroken – gjør dagen god! Kom deg på trening, sett på en sang som gjør deg glad, spis is, dans på stuegulvet og le høyt. Du lever bare en gang, så gjør det beste ut av dagen i dag.
Ha en god lørdag! 

Kristine  ♥

20 kommentarer

Siste innlegg