MED RUMPE I FOKUS

I dag hadde jeg en god benøkt med rumpe i fokus. Jeg elsker å trene rumpe altså!
Rumpen min er faktisk en av de kroppsdelene jeg er mest fornøyd med. Ikke fordi rumpen min er så utrolig stor eller spretten, men fordi jeg fra naturens side ikke har noen bakdel. Jeg har jobbet grisehardt for i det hele tatt å ha en rumpe! Derfor digger jeg rumpen min. Fordi den er et resultat av hardt arbeid.

SAMSUNG CSC
Har du prøvd knebøy med strikk? Om ikke, må du gjøre det! 
Mini bands fungerer perfekt til å ha rundt knærne. Har du ikke små strikker, kan du knyte en knute på en vanlig treningsstrikk, slik som meg. Når du har tatt strikken i knehøyde, gjør du knebøy på vanlig måte. Dype og gode knebøy. Da skal jeg love deg at du kjenner det skikkelig i rumpestumpen etterpå! 

SAMSUNG CSC
Hele treningsøkten så slik ut:
– Knebøy med strikk
4 sett * 10 -12 repetisjoner
– Bulgarsk utfall
3 sett * 10 repetisjoner
– Kick back i kabel
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Smale, dype knebøy i smtih-maskinen
3 sett * 8 repetisjoner

Jeg kjenner allerede at jeg begynner å bli rimelig støl i bakenden. Det blir spennende å gå i trapper imorgen!
Har du hatt en god treningsøkt i dag?  :grin: 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Bega meg ut på denne økten i dag – det kjentes kan du si!! Tok det på husken og trodde det var 4 sett på hver, så fikk jo en skikkelig boost😅
      Du inspirerer, digger bloggen din!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg