SKOGEN GJØR MEG GLAD

SAMSUNG CSC
I dag startet jeg dagen med en nydelig gåtur i skogen.
Det ble ikke den lengste turen, jeg skulle nemlig på jobb, men det ble likevel en lang nok tur til at jeg ble i skikkelig godt humør! Det er så deilig å traske i skogen. Stillheten. Friheten. Luktene. Den vakre naturen. Utsikten. Bare tanken på turen tidligere i dag, gjør smilet mitt ekstra stort!

SAMSUNG CSC
Når verden går meg imot, og det unnlater den sjelden å gjøre når det gis noen leilighet til det, har jeg stadig funnet meg vel ved å ta en friluftsvandring som demper for min smule bekymring og uro.
Asbjørnsen og Moe

SAMSUNG CSC
Jeg synes det lille diktet over er så fint. Det er virkelig noe i det. Uansett hvor mye tanker jeg har i hodet, hvor stresset jeg er eller hvor oppgitt jeg føler meg, får en tur i skogen meg alltid til å følge meg bedre. Skogen gjør meg rett og slett glad!

SAMSUNG CSC
Vi er virkelig heldig i Norge som har så mye flott natur å ta i bruk. Og det beste av alt er at det både er gratis og gjør godt for kroppen! 

Jeg ønsker deg en fabelaktig lørdag :grin: Måtte helgen bli akkurat slik du ønsker det!

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg