BEN PÅ EN MANDAG

Fy søren det var tungt å komme seg opp av sengen i morges! Jeg kom meg alt for sent i seng i går kveld, eller rettere sagt i natt, og verken øyne eller kropp ville opp når vekkerklokken ringte. Det er ingen andre enn meg selv å skylde på, så det var bare å bite tennene sammen og komme seg opp! 
Å komme seg på trening var hakket verre enn å komme seg opp av sengen. En real utfordring! Jeg måtte le av meg selv og hvor trege skrittene mine var på vei mot treningssenteret. Noccoen var med og etter å ha tatt et par slurker og kommet i gang med treningen, føltes ting mye bedre. Det ble faktisk en skikkelig bra treningsøkt! 

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
Markløft var dagens hovedøvelse. Jeg har et elsk hat forhold til denne øvelsen. Jeg digger markløft fordi jeg har blitt nok så sterk og løfter nå to ganger min egen kroppsvekt, samtidig som jeg hater den fordi jeg kan bli så sliten at jeg blir kvalm. Markløft er en fantastisk øvelse som trener mange muskelgrupper og som får det til å rive i hele kroppen. Dagens tips altså – ha markløft i treningsprogrammet ditt!

Hele treningsøkten så slik ut:
– Markløft
5 sett * 8 -2 repetisjoner
jeg øker vektene for hvert sett
– 
Smal knebøy
4 sett * 10 repetisjoner
– Ettbens benpress
3 sett * 12 repetisjoner
i trisett med
– Push down for rumpe
3 sett * 12 repetisjoner
og
– Benhev på benk for mage
3 sett * 20 repetisjoner

Jammen ble det ikke skikkelig futt i treningen bare kroppen kom i gang og ble varm. Jeg følte meg ti ganger bedre etterpå! Både energien og humøret var virkelig tilbake. Helt herlig!

SAMSUNG CSC
Etter trening ble det noe så enkelt som en Questbar, bringebær, cahsewnøtter, appelsin og plommer. Jeg var ikke så veldig sulten. Da er det greit med noe lite og fristene. 

Håper mandagen din har vært bra og du får en super duper uke :grin: 

Kristine ♥

22 kommentarer

Siste innlegg