FOR EN SØNDAG

For en søndag! Noen dager vil man bare at skal vare evig. I dag er en slik dag!
Jeg sov lenge i dag morges. Ihvertfall lenge til å være meg. Som dere vet, startet jeg jo søndagen min med en god kopp kaffe og en bakerunde. Oppskriften på den deilige bringebærkaken jeg laget, fikk dere jo tidligere i dag. 
Etter jeg hadde bakt og tatt meg en lang og varm dusj, dro jeg avgårde for å ta en kaffe med en venninne. Vi satt å skravlet og lo et par timer, før jeg måtte en brunsjavtale. 

SAMSUNG CSC
Vi spiste på Caspar i Sandvika. 
Jeg valgte hvitvinsdampede blåskjell som ble servert med pommes frites og aioli. Det var virkelig super godt!

SAMSUNG CSC
Her ble vi sittende å kose oss med maten, prate og hygge oss i flere timer. 
God mat og godt selskap. Kan man be om mer?

SAMSUNG CSC
Akkurat nå står jeg over stekepannen og steker proteinpannekaker. I kveld har jeg nemlig pannekakebesøk. Planen er ikke stort annet enn å se en god film og spise pannekaker og is.
Jeg synes det er så forferdelig kjedelig å steke pannekaker. Tålmodigheten min er ikke den beste! Da passet det jo perfekt å skrive et lite blogginnlegg mens pannekakene godgjør seg. 

For en søndag altså. Det har virkelig vært en herlig dag. Og kvelden skal bli riktig så bra den også. Jeg kan love dere at jeg fit for fight og klar for en ny uke imorgen!
Har dagen din vært bra? Håper det :grin:  Nyt det lille som er igjen av helgen! 

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Hørtes ut som en kjempefin dag! 😀 Alltid koselig med kafe og venneprat.
      Jeg har enkelt og greit bare trent og jobbet i dag, og mer tror jeg ikke det blir, haha ^^,

    2. Jeg har hatt en planleggesøndag. Imorgen er ferien over. Men nå skal jeg kose meg med litt is. Ha en fin kveld du også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg