TAKK HVER MORGEN

SAMSUNG CSC
Riktig god morgen herlige mennesker ♥
Ta deg et minutt og tenk etter hva er du glad for akkurat i dag. Hva er det?
Jeg er glad for så enormt mye! At jeg har gode venner som tar vare på meg, en familie som gjør meg glad, ben som kan gå, tak over hode, studier jeg trives med, en blogg hvor jeg får uttrykke meg selv, og så mye mye mer. Skal jeg velge ut en ting som jeg er spesielt glad for akkurat i dag, må det være at jeg var så heldig å få tjuefire år med min kjære mamma. I dag har hun nemlig bursdag og skulle fylt femtien år. Selv om jeg av hele mitt hjerte skulle ønske hun fortsatt var i livet og en del av livet mitt, er jeg enormt glad og takknemlig for at jeg fikk de årene jeg fikk med henne. Alle de gode verdiene hun har lært meg, alle minnene jeg har av oss sammen, all kjærligheten hun har gitt meg. I dag takker jeg for hver minutt jeg fikk sammen med mamma. Takk!

Takk hver morgen.
Sett pris på det som er her og nå. Denne dagen får du aldri igjen!

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg