NY UKE

God morgen sprekinger! Er du klar for en ny uke?
Ny uke, nye muligheter vet dere!

SAMSUNG CSC
Nike sko // Den beste Skins tightsen // Adidas crop top // Miiego AL5 hodetelefoner

Denne uken er av det hektiske slaget med flere skoleoppgaver, forelesninger, dobbel jobb. Kalenderen er stapp full! Heldigvis brukte jeg en god time i går på å planlegge. I hektiske perioder er det viktig for meg å planlegge slik at jeg rekker alt jeg skal rekke, samtidig som jeg får spist og hvilt nok. Den hektiske uken munner ut i en helg som jeg virkelig gleder meg til. Jeg skal nemlig til Bergen med fire andre jenter. Det blir så bra! 

Nå er det bare å sette igang! 
Håper du får en fenomenal uke! Husk at dagen aldri blir bedre enn hva du gjør den til selv :grin:
Vær aktiv, spis sunt og variert, smil og gled andre mennesker !

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg