OPPSUMMERING AV EN FANTASTISK HELG

I helgen har jeg vært på sommerfest / weekend tur med i regi av Nocco-Norge, ProteinFabrikken og SkinsNorge. Det har vært en helt fantastisk helg med en herlig gjeng :mrgreen: Jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal starte! Totalt har jeg sett flere hundre bilder fra turen, så jeg har prøvd å velge ut noen. 
Her kommer ihvertfall en liten oppsummering fra helgen og en hel haug med bilder. 


Lørdag morgen møtte tjueto treningsglade mennesker opp i Oslo. Vi viste ikke hvor vi skulle eller hva vi skulle gjøre. 


Hver og en av oss fikk en goodiebag med BigBar proteinbar, Nocco drikk, FitnessPopcorn, Zero Topping, proteinpannekake-miks og en super kul Skins tights.





På vei til vårt hemmelige destinasjon, tok vi en rask stopp hvor vi ble delt opp i lag. Over ser du de fire forskjellige lagene. Jeg var på lag nummer en sammen med Tina, Adele, Bettina, Thomas og Joey. 

Tre timer senere ankom vi Ocr Ninja Center i Gøteborg. Som er et senter på femtenhundre kvadratmeter med masse hinderbaner og moro. Senteret åpner ikke får tiende septemer, men vi var så heldige å skulle få teste det.


Før treningen begynte ble vi servert litt deilig snack. Frukt, grønnsaker, kylling, ProThings proteinchips, Max Black proteinkjeks, Easy living proteinbar, Crunch proteinbar og Big Bars. Naturligvis også Nocco i bøtter og spann! 
 


Deretter satte vi igang med en oppvarmingsrunde, en slags sirkeltrening, hvor vi jobbet i 30 sekunder på hver stasjon og så hvilte i 20 sekunder før vi gikk videre til neste stasjon. Her rakk vi virkelige å bli varme i trøya! 

Etter oppvarming gikk vi videre på selve hinderløypen.







 Jeg har aldri vært borti noe lignende! 
Det var vegger vi skulle løpe opp på, tau vi skulle klatre over, vegger vi skulle klatre over, ramper vi skulle hoppe fra, rader med ringer vi skulle komme oss igjennom, ramper hvor vi skulle hoppe fra rampe til rampe, tunge sekker vi skulle kaste over en vegg, og mye mer. 
Du kan lese mer om hindrene her. Flere av hindrene klarte jeg ikke, men fy søren så moro det var!


Etter hinderløypeopplevelsen og en god dusj, satte vi igang med å lage middag. Her hadde hver gruppe fått i oppgave å handle inn til en middag som skulle lages på engangsgriller. Hver gruppe skulle få sin middag dømt av arrangørene / dommerene. 

SAMSUNG CSC
Min gruppe, gruppe en, slo til med laksepakker i aluminiumsfolie som skulle serveres med grillede poteter og en deilig salat. 

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC


Stemningen var god og det ble laget masse god mat. Det ble til og med laget en kake på grillen! Fantastisk, eller hva?

SAMSUNG CSC
Her ser du tallerkenen mitt lag serverte. 
Laksepakken består av asparges, redikker, dill, fersk laks, sitron, cherrytomater, hvitløk, salt og pepper. Potetene laget vi ved å skjære poteter i skiver, ha over olivenolje, salt og pepper, og pakke det hele i aluminiumsfolie og så grille de møre. Salaten består av mango, jordbær, cherrytomater, rødløk, spinat, chilli og hvitløk. Knall godt!



Jammen var det ikke godt med mat!


Etter middagen ble det premieutdeling før vi hadde et par utrolig kule leker, spiste godis og drakk vin. Det er lenge siden jeg har ledd så mye. Mimeleken må lekes oftere!








Over ser du de forskjellige prisvinnerne.
Lag nummer tre vant hinderløypen basert på best tid. 
Lag nummer to fikk premie før mest poeng i hinderløypen.
Lag nummer fire stakk av med seieren for beste middag. 
Martin stakk av med seieren i den som var mest ute av komfortsonen.
Joefrey ble kåret til Mr akrobatikk. 
Katharina fikk beste innsats. 
Kristine, altså jeg, vant den gjeve statusen Miss Positive. 
Håkon ble Mr Online. 
Thomas ble kåret til Mr. Positive.






Søndagmorgen var de fleste noe redusert etter lite søvn, men humøret var likevel på topp! 
Det ble frokost, mer latter og moro, og masse fotografering før vi tok turen hjem.


Helt til slutt vil jeg bare få takke Nocco Norge, Proteinfabrikken, Skins Norge og Ocr Ninja Center for et helt fabelaktig arrangement. Og ikke minst den fantastiske gjengen som var med. Maken til herlige mennesker skal du lete lenge etter! Jeg har både fått ledd og grått på turen, fått minner for live og flere nye venner. Takk til hver og en av :grin: Jeg gleder meg allerede til neste gang! 

Kristine ♥

13 kommentarer

Siste innlegg