OVERKROPPSØKT

Hei dere, og god fredagsettermiddag.
Har uken vært fin? Solen har ihvertfall strålt flott over Østlandet hele uken. Det er sånt en blir ekstra glad av!

SAMSUNG CSC
I dag hadde jeg en skikkelig god overkroppsøkt! Det er så fantastisk deilig med de dagene hvor energien er på topp, du kjenner at de riktige musklene blir trent og du føler deg ordentlig i siget. Sånn var det i dag. Alt føltes perfekt! 

Slik så økten ut:
– Chins
– Smal nedtrekk
– Enarms roing
– Enarms nedtrekk i kabel, bildet
– Sidehev i kabel
– Fronthev

Jeg er usikker på hva øvelsen jeg gjør på bildet heter, men jeg tror det blir one arm pulldown in cabel, altså enarms nedtrekk i kabel. Det er en skikkelig god øvelse hvor en kan skvise ut det siste futtet en har. 
Du har en arm i hvert kabelhåndtak, stabiliserer core- muskulaturen, lener deg bittelitt bakover og trekker armene mot deg ved å bruke bakside skulder og rygg. Tenk at du skal skvise en appelsin bak skulderbladene dine. 
Jeg gjorde 3 sett av 12 -15 repetisjoner. Jeg kan love deg det svir godt etterpå!
 
SAMSUNG CSC
Konsentrasjonen er på topp og Noccoen er selvfølgelig med!

Jeg får alltid spørsmål om hvor denne shortsen er fra. Det er en gammel variant fra Freddy Jeans. Den er ihvertfall tre år gammel, om ikke mer! Likevel holder shortsen seg like fin og sitter som støpt. Den sorte og turkise varianten som jeg har, den kommer nemlig i et sett hvor shorts og singlet følger med, finnes ikke lenger, men den finnes i mørk grå og i går / gul

Nå får jeg komme meg avgårde. Jeg har en avtale å rekke. Jentesnakk med godis og hygge! 
Ha en god fredagskveld :grin: Vi snakkes!

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Ann Kathrin:
      Jeg bestilte noe derfra senest i går kveld. Da betalte jeg 37.09 norske kroner for frakten. Det er rett under 5 $. Det var riktignok en lett pakke, men likevel.
      Det er fortsatt rimeligere å handle der. Så jeg kommer nok til å gjøre det, selv om frakten eventuelt stiger 🙂

    2. Hei. Hva gjør du nå som Iherb har kommet med dyrere frakt? om du kan skrive noe om det? har den nye frakten noe å si for deg ? alternativer for å få tak i ting? kanskje det blir billigere å kjøpe fra utlandet MED den dyrere frakten? jeg vet ikke helt enda.
      Jeg flyttet nettopp tilbake til Norge og gledet meg masse til å handle der.
      Neida….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg