SVETT MORGENLØPING

God morgen herlige lesere.
Helgen er rett rundt hjørnet! Føles det ikke deilig?

SAMSUNG CSC
I dag startet jeg dagen med en svett morgenløping. 
Det ble en langtur på rett over 8 kilometer på 40 minutter.
Jeg startet med å løpe rolig på 9,5 km / t i 4 minutter. Deretter varierte jeg hastigheten de neste 30 minuttene mellom 10,5 km / t og 12,5 km / t. De siste 5 minuttene løp jeg rolig på 9,5 km / t. Jeg avsluttet treningsøkten med 10 minutter stretching og rulling på foam rolleren. 
Fy søren jeg ble varm og god jeg var etterpå. Som dere kan se, rant svetten av pannen min! Phu! Men så glad og fresh jeg følte meg. Jeg virkelig elsker endorfiner!

Nå er jeg i et fantastisk humøret og kjempe klar for helg! Om et par minutter reiser jeg avgårde til Bergen. Vi er en Nocco-gjeng på seks stykker som skal kose oss på Magic Hotell Bergen og gjøre mye sprell i helgen. Som jeg gleder meg!
Ha en super duper fredag! 
Måtte helgen din bli fenomenal :grin:

Kristine ♥

9 kommentarer

Siste innlegg