OSLO – BERGEN – OSLO

Fy søren for en fantastisk helg jeg har hatt!
Fredag morgen dro jeg, som dere allerede vet, til Bergen med en gjeng Nocco-ambassadører.
Her kommer et lite bilde dryss fra vår tur Oslo – Bergen – Oslo. 

SAMSUNG CSC
Kine, KatarinaTina, Bettina og jeg tok bilen fatt og kjørte mot Bergen.  Fem jenter i en bil, du kan kanskje se det for deg?
Det strømmet gode gamle nittitalls-favoritter ut av stereoanlegget, det ble sunget for full røst og latteren lå løst. Til tross for en biltur på syv timer, tror jeg ikke det var noen av oss som gikk lei! 
Sander, den eneste gutten som var med på turen, tok flyet. Med tanke på den konstante jentekakklingen som foregikk i bilen, kan jeg tenke meg at han var rimelig fornøyd med akkurat det. 


Vel fremme i Bergen, sjekket vi inn på Magic Hotell Bergen, før vi gikk ut for å få oss en matbit og se på vakre Bergen by. 
Middagen spiste vi på Zupperia, hvor jeg fikk en deilig biff med poteter og rødvinssaus. 

SAMSUNG CSC
Lørdag dro vi til Bergen Performance Center (BPC). Dette kule treningssenteret fylte nemlig to år. Gratulerer!
I den anledning skulle BPC´s fittest 2016 kåres, vi delte ut Nocco, det ble grilling av hamburgere og god stemning. 

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
Se her da dere. Ser det ikke kult ut?
God musikk, god stemning, mennesker som backet hverandre opp, jubel og applaus oppsummer dagen på BPC. Et slikt treningssted og et slikt miljø skulle jeg ønske fantes her i Oslo området også!


Vi følger spent med under kåringen av BCP fittest. Deltagerene i både kvinne- og manneklassen var utrolig dyktige. Her snakker vi sterke, energiske og atletiske mennesker. Jeg ble skikkelig inspirert! Faktisk så inspirert at jeg har meldt meg på det neste nybegynnerkurset i crossfit her jeg bor. Det starter i oktober!

SAMSUNG CSC
Etter eventet, lekte vi oss i ringer….

SAMSUNG CSC
…harry flexet og moret oss!

Processed with VSCO with c1 preset
På kvelden staset vi oss opp og dro ut for videre feiring av toårsdagen til BPC.
Kine, Katarina, jeg, Sander, Tina og Bettina er klar for fest!
Vi spiste god sushi på Sumo Sushi, drakk vin og hygget oss sammen med resten av gjengen fra BPC. Så mye glade og trivelige mennesker! 


Etter alt for få timers søvn, festingen fortsatte ut til de senere nattetimer, møtte vi Zekiye og tok frokosten på Scandic Bergen City Hotell. Den frokosten smakte helt fantastisk. Her var det mye godt! Jeg forsynte meg fem (!!!) ganger, spiste og koste meg i godt selskap. 
Etter mye mat og hygge, ble det en liten videoshoot, som du blant annet kan se her, før vi vendte snuten mot Oslo igjen. 

video:img0671Det var en små-sliten Kristine som kom hjem søndag kveld. Støl i magen etter mye latter, flat i rumpen etter mye bilsitting, med ny motivasjon etter å ha sett dyktige utøvere på BPC og med mange gode minner og nye bekjentskap.
For en helg det var!

Bettina har vært så dyktig at hun har satt sammen en liten film fra vår Oslo – Bergen – Oslo -tur. 
Det går dessverre ikke å laste opp videoen i stort format. Jeg håper det er ok at den blir liten. Du kan eventuelt trykke på fullskjerm-ikonet om du vil se videoen stor. 

Helt til slutt vil jeg takke NoccoNorge for at jeg får lov til å være en del av en så fantastisk gjeng. Den
gjengen inneholder mange herlige mennesker som både inspirerer og sprer glede.  
Og takk til alle som var med på å gjøre denne turen helt fantastisk og minnerik :grin: 

Kristine ♥

16 kommentarer

Siste innlegg