HEI MANDAG

Hei mandag!
Er du klar for en ny uke? :grin: 

SAMSUNG CSC
Selv om jeg er skikkelig trøtt i trynet i dag, jeg burde nok lagt meg noen timer før i går, så er jeg ordentlig gira denne mandagen! 
Kalenderen er fylt med mye så moro! Åpningsmiddag hos TrioMat, ha en god treningsøkt med en venninne, foredrag om kvinnehelse og bakekveld, er bare noen av de spennende tingene som skjer denne uken. I tillegg er det selvfølgelig skole og jobb. Og på fredag drar jeg til Krakow. Jeg tar meg en liten spa, shopping og matferie. Det skal bli deilig! 

SAMSUNG CSC
Antrekk fra JunkyJard: Addidas genser // Eyvi tights

Ettersom det trolig ikke blir noen trening i helgen, jeg har ikke de største planene om å trene på ferie, skal jeg få til noen gode treningsøkter før det. I dag har jeg planer om å trene styrketrening på ben. Tirsdag blir det rygg og bryst. Onsdag blir det en styrkeøkt på ben. Torsdag blir det armer og skuldre. 
Planen er lagt, så nå er det bare å drikke opp BCAA’en og kaffen min og komme meg igang.

Jeg ønsker deg en skikkelig bra uke! 
Husk hvor rå du er og kick ass hver dag :grin: 

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Victoria:
      Så utrolig koselige ord Victoria 🙂 Det er kjempe koselig å lese. Kan jeg få en person til å smile, så smiler jeg ekstra for det! Ha en fin tirsdag du 🙂

    2. Du ser så glad å sprudlende ut at jeg trekker på smilebåndet og blir glad bare av å se på bildene av deg 🙂 Og dritkule klær forresten!! 😀 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg