KRAKOW VENTER

God morgen lovelies.
Da er baggen pakket, jeg er allerede på flyplassen og er veldig klar for en god langhelg i Krakow :grin: 
Det blir fem dager med spa, god mat, nydelig arkitektur og avslapping. I tillegg blir det en tur til Auschwitz, noe som blir alt annet enn koselig, men som er noe som må oppleves. 

SONY DSC
Jakke fra Adidas // Calvin Klein tights // Sko fra Reebok

SONY DSC
Akkurat nå gleder jeg meg aller mest til å sette meg på flyet. Å, som jeg elsker følelsen når flyet letter! Det er akkurat som om jeg flyr fra alle plikter, hverdagsstress, og ord som må og burde. At jeg rett og slett er er helt fri! 
Jeg er ikke tilbake på norsk jord før sent tirsdag kveld, men jeg titter innom her før dere vet ord av det. 
I mellomtiden ønsker jeg deg en riktig god helg. Håper du får kost deg, hentet inn energi og ledd mye!

Kristine ♥

18 kommentarer

Siste innlegg