DAGENS OVERKROPPSØKT

Fy søren det var deilig å trene i dag. Jeg hadde en fantastisk overkroppsøkt! 
Det har sikkert noe med at jeg dro rett på trening etter eksamen. Etter å ha sittet pall på rumpen og kvernet hodet i flere timer, var det så utrolig godt å bruke kroppen! 

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
Så konsentrer under skulderpress

Dagens overkroppesøkt så slik ut:
– Chins med smalt grep, egen kroppsvekt
3 sett * 8- 9 repetisjoner
– Stående roing, 47,5 kg
3 sett * 8 repetisjoner
supersett med 
– Revers flyes med manualer, 3 kg i hver hånd
3 sett * 12 -13 repetisjoner
– Nedtrekk med bredt grep, 50 kg
3 sett * 10 repetisjoner
supersett med 
– Skulderpress med stang, 20 kg
3 sett * 10 -11 repetisjoner
– Benkpress, 35 kg 
3 sett * 8 repetisjoner

Jeg tror de som ser meg på trening, synes jeg er fryktelig merkelig. Stort sett får jeg en skikkelig god følelse under trening. Uten at jeg legger merke til det, begynner jeg å små danse og synge inni meg. Det er jo bare fordi jeg koser meg, men det ser nok ganske rart ut. Uansett, det viktigste er å ha det gøy, og det kan jeg absolutt si at jeg har!
Har du hatt en god treningsøkt i dag? :grin:

Kristine ♥

7 kommentarer
    1. Hei! Testet denne økte her om dagen, kjempe fin! Men jeg ble så fort ferdig, brukte bare en halvtime på hele økta? Pleier du å kjøre cardio ved siden av en slik økt? Eller holder det med bare styrkeøkta. For supersetta bidrar vel til litt høyere puls og ekstra forbrenning da?

    2. Så utrolig flink du er, så ut som en veldig bra skulderøkt 😀 Takk for fine tips som absolutt skal testes ut – Ønsker deg en nydelig fredag<3

    3. finesskaroline.blogg.no:
      Er så enig. Så lenge jeg har det moro, er det viktigst 🙂
      God kveld til deg Karoline 🙂

    4. Det er ekstra deilig med en god trening økt etter slike dager ja☺
      Viktig å kose seg på trening. Hva andre synes om deg er ikke viktig. Viktigste er at du koser deg å er deg selv!
      Ha en super dag søte deg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg