EN ROLIG SØNDAG

For et fantastisk vær vi har nå!
I dag har det vært strålende sol og nitten grader. Midt i september! Fy søren så deilig! 

SONY DSC
SONY DSC
Jeg har hatt en rolig søndag og, til tross for finværet, sittet inne mesteparten av dagen. Ettersom jeg var på ferie i fem dager forrige helg, har jeg hengt litt etter med studiearbeidet. Dermed har jeg brukt denne søndagen til å hente meg inn. En rekke kapitler skulle leses og en oppgave skulle skrives. 
Midt på dagen måtte jeg ta en pause og komme meg ut å nyte solen. Jeg møtte en venninne og gikk en rolig tur på Kalvøya. Vi satte oss ned ved vankanten og bare nøt solskinnet. Solen, vannet som skvulpet og hyggelig prat. Det var en skikkelig god timeout som gjorde oppgaveskrivingen langt mer produktiv når jeg så kom inn igjen. 

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC
Jeg akkurat levert inn studieoppgaven. Hurra!
Nå skal jeg falle ned i sofaen med sushi, pepsi max, dadler og nektariner. Denne rolige søndagen avsluttes med Netflix og kveldskos. Det synes jeg virkelig at jeg fortjener. Har du forresten noen tips til serier på Netflix?

Håper helgen din har vært bra :grin: 
Nyt resten av søndagen og lad opp til en ny uke. 

Kristine ♥

20 kommentarer

Siste innlegg