HØSTJEVNDØGN

SONY DSC I dag er det altså høstjevndøgn, noe som i grunn betyr farvel til sommeren. Jeg er skikkelig sommermenneske og ikke spesielt glad i vinter, så jeg prøver alltid å tviholde på sommeren så lenge som mulig. Derfor ble jeg ekstra glad når jeg så at det fortsatt blomstrer enkelte blomster ute, til tross for at mange av bladene begynner å få den nydelige høstfargen. 

SONY DSC
Bukse fra Run and Relax (sponset) // Nike sko // Nike genser

SONY DSC
Uansett, høstjevndøgn har kommet med en skikkelig høstforkjølelse til meg. Er det ikke obligatorisk å innvie høsten med en forkjølelse? 
Jeg gikk ut for å ta meg en løpetur, men det ville ikke formen! Det tok ikke mange minutter før jeg gav opp den løpeturen! Jeg fikk ihvertfall tatt noen fine høstbilder. 

SONY DSC SONY DSC
Etter å ha tatt noen bilder gikk jeg inn å tok en rolig halvtime på ellipsemaskinen. Da føler jeg ihvertfall at jeg har brukt kroppen min noe. Når kroppen ikke er helt i form, synes jeg det er best å gi den hvile, men i dag hadde jeg så mange tanker i hodet at jeg måtte bevege meg å ta en liten og rolig økt. Under en trening får jeg ut negative tanker, stress og mas, og henter inn ny energi og positive-vibber. Akkurat denne delen av treningen trengte jeg i dag!  
Nå skal jeg legge meg på sofaen med en kopp varm kakao, snufse og hente meg inn. 

Ha en god torsdagskveld da dere :grin:

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg