LØPETUR OG RASK FARGERIK SALAT

God torsdag da dere! Har du hatt en god treningsøkt i dag?
Jeg fortsatt himla tett i nesen og kroppen har ikke like mye futt i seg som normalt, så treningsøktene denne uken har vært litt så som så. Jeg tar meg heller en ekstra hviledag og noen rolige økter, enn a presse kroppen for mye. 

SAMSUNG CSC
I dag tok jeg en liten løpetur. Dere skulle hørt meg puste og pese. Jeg må nesten le av meg selv. Når èn ikke får puste gjennom nesten høres det dobbelt så ille ut gjennom munnen. Jeg følte meg som en hvesende bjørn! Moro var det uansett! Det er jo så deilig å bevege kroppen og løpe. Jeg sa meg fornøyd etter 6 kilometer og et stort smil om munnen.

SONY DSC
Etter trening ble det en deilig og fargerik salat. Jeg tok spinat, cherrytomater, gul og rød paprika, avokado, tunfisk, kidneybønner og frø og blandet det hele sammen med en dæsj balsamico olje. Super godt og veldig enkelt. 

Håper torsdagen din har vært bra. Ha en fortsatt fin dag :grin:

Kristine ♥

11 kommentarer

Siste innlegg