NYDELIG HØSTVÆR

Det ble plutselig høst! 
For ikke mer enn ti dager siden var det varmt i været og sommerfølelsen var fortsatt her. Nå har det plutselig snudd og høsten er kommet for å bli. Jeg synes høsten er deilig, spesielt på slike dager som i dag med nydelig høstvær. Det er noe forfriskende og deilig med den kjølige luften og all inspirasjonen jeg får fra de vakre fargene på trærne. 

SONY DSC
Søndagen min har vært av den rolige sorten. Jeg sov en time ekstra og hadde en treg morgen med kaffe og baking. Jeg laget super gode og enkle havre- og speltrundstykker til brunsj, oppskriften ligger på min snapchat kristineokern, som jeg spiste i godt selskap. Ellers har det blitt en del jobbing med online pt-kunder og studiene. Nå i kveld har jeg gått en liten tur i det nydelige høstværet. Jeg rakk akkurat det siste av solen før det ble mørkt!

SONY DSC Noen ganger trenger jeg å nullstille hodet mitt. Det gjør jeg ved å gå en tur. Som dere vet er jeg en blid og positiv person, men i hverdagen glemmer jeg av og til hvor heldig jeg er og alt jeg er takknemlig over. Om jeg føler at jeg mister grepet på disse tankene, tar jeg meg en gåtur. Jeg setter på rolig musikk, tusler bortover en skogsti og lager lister i hodet mitt over alt i livet mitt som er godt – og det er himla mye skal jeg si dere. Det er det hos oss alle! 

Resten av kvelden skal gå med god kveldsmat i hyggelig selskap med masse jenteprat.
Ha en god kveld :grin:  Lad opp til en ny og heidundranes uke! 

Kristine ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg