ENKEL SUPER GOD DADDEL SNACKS

                                                                                                                                                                                  Inneholder annonselenker

Helt ut av da blå fikk jeg akutt lyst på noe søtt når jeg satt med hjemmekontor tidligere i dag. Det er nok rett og slett et tegn på at jeg kjedet meg. Når jeg sitter hjemme og jobber med noe jeg ikke synes er veldig givende, som regnskap slik jeg gjorde i dag, kan jeg fort få lyst på noe å snacke på. Da laget jeg en enkel dadelsnack.

SAMSUNG CSC

Det er bare dadler, peanøttsmør og sjokolade. Fy søren så godt. Det gir faktisk skikkelig snickers følelse!

SAMSUNG CSCEnkel dadelsnacks

Dadler
Peanøttsmør
Mørk sjokolade

Valgfritt: Havsalt

Ta ut stenen av dadlene. 
Legg i peanøttsmør.
Smelt sjokoladen og ha denne over.

SAMSUNG CSC

Jeg bruker dette peanøttsmøret som er økologisk og uten tilsetingstoffer. Her er det rett og slett bare peanøtter og havsalt. Når du kjøper peanøttsmør, sørg for at det er en variant med så lite ingredienser som mulig. Helst bare peanøtter og salt, eventuelt litt olje. Velger du en naturlig variant er peanøttsmør en sunn fettkilde, som også tilfører proteiner og fiber.

SAMSUNG CSC

Oppbevar dadelsnack i kjøleskapet i en lufttett boks. De holder seg i 4 -5 dager.
Så godt og enkelt. Nyt til en kopp kaffe eller te. Kos deg!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg