SCONESFROKOST

God morgen skjønninger! Har helgen behandlet deg bra så langt?

SAMSUNG CSC
I dag har jeg vært en skikkelig morgenfugl og var oppe rett over syv. Ja, på en søndag! Det er ulikt meg. Jeg er nemlig en person som elsker å ligge og dra seg i sengen!
Akkurat nå har jeg satt meg ned med en fantastisk sconesfrokost. Eller, den ser ihvertfall rimelig fantastisk ut, så håper jeg at den smaker det også. Jeg prøvde meg på en ny sconesoppskrift og krysser fingrene for at den ble bra! Oppskriften er basert på havrerundstykkene jeg har lagt ut oppskriften på tidligere her, med et par endringer og forenklinger. 
Til sconsene har jeg masse godt pålegg. Paprika, kokte egg, røkelaks, tomat, agurk, ost, skinke, brunost, cottage cheese, jordbærsyltetøy, honning og kiwi. Siden det er søndag, synes jeg det er koselig å gjøre ekstra stas på frokosten. Nystekte scones og godt pålegg er jo så godt! 

Nå skal jeg spise frokosten min og nyte den neste timen. Deretter skal jeg på Høstkonferansen i regi av LilleMåne hvor det blant annet blir snakk om hjertet, fett, kolesterol og optimalt kosthold. Spennende. Jeg håper jeg kommer ut fra konferansen med masse ny kunnskap! 
Ha en fin fin søndag :grin: Jeg deler naturligvis oppskriften på sconesene om de ble bra.

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg