PERSPEKTIV

Dagens ord sa det veldig bra. 
Dette er omtrent akkurat slik jeg tenker.
De mørke tidene gir dypere perspektiv på livet. Uten de dårlige dagene eller tidene, hadde vi aldri satt pris på de tidene eller dagene hvor livet er godt. 

For min del har det at jeg har vært igjennom flere vanskelige perioder i løpet av livet, deriblant alvorlig spiseforstyrrelse og dyp depresjon. Dette har gjort at jeg ser på livet med åpne øyne. Ja, jeg har dager hvor jeg synes ting er utrolig vanskelig. Hvor jeg gråter noen tårer og føler meg dritt, men stort sett er jeg utrolig takknemlig for alt jeg har og dit jeg har kommet. Jeg har kjempet, vokst og lært. 
I dag setter pris på de små tingene. Det er disse små tingene som gir meg glede hver dag og som gjør meg lykkelig. Alt fra å tenne et lys til morgenkaffen, høre en fugl synge når jeg legger meg, få en god klem av en kjær person, spise god mat, le av tullete ting eller hoppe i sølepytten.

Åpne øynene dine. Det er mandag, en ny uke venter og du har mangfoldige ting å være glad for!

Kristine ♥ 

13 kommentarer

Siste innlegg