MINE NOVEMBER GLEDER

November er en for mange tung, mørk og lang måned. Selv føler jeg at vi bare går å venter på at desember og julen skal begynne! For å gjøre november lysere og lettere har jeg satt opp mine november gleder, ting jeg gleder meg til og som får meg til å smile. Å fokusere på det positive gjør alltid dagene bedre :grin:

Praksis
Jeg er i praksis i hjemmesykepleien og stortrives. Jeg lærer noe nytt hele tiden! Sykepleierstudiet er generelt interessant, men når jeg er i praksis digger jeg det. En ting er å lese i pensumbøkene, men det er noe helt annet å gjøre det i praksis. Det er jo her jeg virkelig får gjort ting og lærer!  


Julebord
Jeg har allerede rukket å være på et julebord og flere venter de neste to månedene. Selv om jeg ikke er den største festløven, er det utrolig koselig å komme sammen, mingle, møte mennesker jeg ikke har sett på en stund, ta et glass vin eller tre og rokke litt på rokkefoten. Julebord er moro!

Maksimal muskelvekst -workshop
19 november skal jeg på kurs med Fredrik Gyllensten og Andreas Stokkeland som tar for seg optimal trening, kost og kosttilskudd for maksimal muskelvekst. 
Jeg elsker å tilegne meg ny kunnskap og lære mer. Dette tror jeg blir spennende! 

Sofaen og en kopp kakao
Når det blåser, er surt, kaldt og mørkt ute, skal jeg krype opp i soafen, tulle meg inn i et varmt teppe og drikke kakao mens jeg ser på Netflix eller leser en spennende bok. Vinteren er tid for skikkelig innekos! 

Første advent
Siste helgen i november er det første advent og julen ringes inn for alvor. Jeg elsker julen og alt som hører med, og teller allerede dager. La julen komme!

SAMSUNG CSCNytt treningsopplegg
Nå som jeg er i praksis har jeg gjort noen endringer på treningsfronten. Kort fortalt er det mer tung styrketrening og minimalt med kondisjonstrening. Dette sammen med ekstra fokus på å få i meg godt med næring, skal forhåpentligvis gjøre meg litt sterkere. Jeg gleder meg til å se resultatene!

Nydelige turer i skogen
Den friske vinterluften gjør noe med meg. Den både forfriskende og avslappende å gå en deilig tur i skogen. Det fyller på med energi. Bare husk å kle godt på deg, det er ikke særlig avslappende om du fryser rumpestumpen av deg! 


Julebakst
Selv om jeg venter med å starte med julebaksten til sluttet av måneden, gleder jeg meg skikkelig! Jeg er for å ikke starte julen for tidlig, da har jeg en tendens til å miste julestemningen før julen starter på ordentlig. Når julen først setter inn i slutten av måneden, ja da blir det jul for alle penga med masse julepynt og og god julebakst. Aller mest gleder jeg meg til å lage årets pepperkakehus. Det må jeg ha hvert år!

Hva gleder du deg til i november? :grin: 

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg