MANDAGSMIDDAGEN – KREMET GRØNNSAKSPASTA MED KYLLING

God mandags ettermiddag. Da er en ny uke i full sving! Dagen har gått i ett. Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en rask og god treningsøkt og har middagen foran meg. Ja, jeg vet en ikke skal spise og sitte på PCen samtidig, men det er så greit å gjøre to fluer i en smekk!

SAMSUNG CSC
Mandagsmiddagen ble kremet grønnsakspasta med kylling. Kjempe godt! Det tok meg ikke mer enn 15 minutter å slenge sammen denne middagen. I tillegg laget jeg dobbel porsjon slik at jeg har til lunsj eller middag imorgen. Sunn, rask og god mat må til i hverdagen.

SAMSUNG CSC

Kremet grønnsakspasta med kylling
2 porsjoner 

2 kyllingfileter
1 pakke grønnsakspasta
1 pakke cherrytomater
1/2 rødløk
1 finhakket hvitløksfedd
Litt finhakket chili
Ca 100 g crème fraiche
Ca 100 g edamame bønner, kan sløyfes
Salt og pepper

Krydre kyllingen med salt og pepper. Stek den i en panne på middels varme i omtrent 5 minutter på hver side.
Kok opp vann til pastaen.
Skjær cherrytomater i to og rødløk i skiver. Legg grønnsakene i pannen med kylling de siste 5 minuttene.
Ha grønnsakspastaen og bønnene i det kokende vannet og la koke i 4 minutter. Hell av vannet. Bland pastaen med grønnsaker, finhakket hvitløk, finhakket chili, og crème fraiche. Smak til med salt og pepper.
Server med kyllingenfileten ved siden av.

SAMSUNG CSC
Jeg ønsker deg en super duper uke. 
Stå opp hver morgen og smil til deg selv i speilet :grin: Da er jeg sikker på at dagene dine vil bli enda litt bedre!

Kristine ♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg