SØNDAG, KAFFE, PEIS, GODIS OG AVSLAPPING

SONY DSC
De ordene der; søndag, kaffe, peis, godis og avslapping, oppsummerer dagen min ganske så bra. Borsett fra en bakerunde i morges og en liten tur ut for å hente ved, har jeg ikke gjort stort. Faktisk ingen verdens ting! Jeg må ærlig innrømme at det har vært helt fantastisk!

SONY DSC
Etter jobb i går reiste jeg bort. Nå følte jeg virkelig at jeg trenger en pause hvor både kropp og sinn kunne slappe helt av, hvor skuldrene kunne senkes og jeg ikke hadde noen planer eller noe som måtte gjøres. De siste månedene har vært hektiske. Jeg elsker at det skjer mye, men noen ganger trenger jeg også en skikkelig time out for å hente inn energilagrene igjen. En skikkelig avslappingsdag har vært etterlengtet!

SONY DSCJeg har faktisk gått rundt i pysjen til nå nylig. Pysjen min er ikke så avansert, en stor t-skjorte, en hipster og tøfler. Det er deilig å loffe rundt slik i mange timer, ihvertfall når det ikke er mange som ser meg. Når klokken var passert fem, synes jeg det var på tide å få på seg ordentlige klær. Da smatt jeg inn i denne kosegenseren og –buksen fra Puma (sponset). Behagelig og kult samtidig!  Settet er forøvrig er på tilbud i dag. 

SONY DSC
Nå sitter jeg her foran peisen og lurer på om jeg skal gidde å løfte rumpestumpen min så jeg får laget middag. Den knitrende lysen, den litt småbrente lukten og varmen som sprer seg. Jeg elsker peis! Bare noen minutter til, så skal jeg reise meg….
Senere blir det noe så klassisk som kakao og kortspill. For en deilig kosedag! 

Håper søndagen din har vært bra :grin: 
Nyt resten av kvelden og lad opp til en ny uke! 

Kristine ♥ 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg