SIRKELTRENING

I dag våknet jeg og var ikke spesielt klar for trening. I utgangspunktet var jeg ikke klar for å stå opp engang! Jeg laget meg en dobbel espresso og nøt et godt kvarter i sengen mens jeg sippet på kaffen. Dette kvarteret gjorde underverk!


Ettersom det var åpen dag på Actic, var det en fin anledning til å ta med bestekompisen på trening. Fy søren så moro det er å trene sammen! Jeg trener alltid alene og trives generelt med det, men det er gøy med variasjon av og til. Vi laget oss en liten sirkeløkt som vi gjennomførte:
– Hoppende knebøy
– Push up med twist
– Benhev på kasse
– Triceps dips på kasse
– Løpe på kasse
Gjør en øvelse i 45 sekunder. Ha så 15 sekunder pause og gå rett neste øvelse. Etter at du har fullført de fire øvelsene, tar du 1 minutts pause og gjentar sirkelen en gang til. Gjør totalt 4 runder. Det høres kjempe enkelt ut, men det er tøffere enn det ser ut. Vi ble ihvertfall svette og gode! 
Jeg har lagt ut en film av sirkeltreningen på instagram, @dedicationkristine om du vil se noen av øvelsene.  
Lykke til!

Da gjenstår en super duper helg :grin: Jeg skal komme meg avgårde på jobb. Nyt helgen!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Kristin Haugen Granli:
      Gansperre er elsk hat. Da har du virkelig fått kjørt det Kristin 🙂
      Håper helgen din blir fin! 🙂

    2. Ser ut som en real svette- og syrefest 🙂
      Men jeg har så gangsperre etter gårsdagens tunge økt, at jeg får ta en rain check på den 🙂
      Nå har jeg også trent fire tunge helkroppsøkter at det litt overkill med enda en 😉
      Ha en fin helg, Kristine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg