GLA’FREDAG

SONY DSCHurra for gla’fredag! Jeg liker ihvertfall å kalle black friday for gla’fredag. Det er så mange gode tilbud til å bli glad av! 
Er du en av de som skal bedrive risikosport i dag? Har planer om handle i butikker og på kjøpesentre? Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke er så tøff. Jeg synes folk har en tendens til å bli klin gale på slike dager, så jeg holder meg til nettshopping. Når jeg kan finne gode tilbud fra godstolen, ja, da skal jeg ikke klage! Nytt speilreflekskamera og et par julegaver står på handlelisten. I tillegg vet jeg at det vil snike med seg et nytt treningsantrekk og noen proteinbarer – det får jeg aldri nok av! Jeg er dessuten ekstra glad i dag, fordi jeg har en skikkelig god fredag foran meg. Nå skal jeg jobbe hele formiddagen, deretter blir det trening og julebakst i godt selskap. Dette blir en gla’dag!

Jeg har plukket ut noen av mine favoritter fra Proteinfabrikken, X-Life og GetInspired. Her kan du gjøre knallgode tilbud fra kosttilskudd og bakevarer til treningsklær og treningsutstyr. 

Proteinfabrikken
1. Multivitamin til bare 39,-   //   2. Omega3. Sammen med mutlivitamin er omega3 de eneste kosttilskuddene jeg tar året rundt.   //   3. Nocco. Dere vet jo at jeg er avhengig av Nocco!    //    4. Treningsdagbok. Gjør det mye enklere å holde følge med fremgangen.    //   5. Questbars til bare 199,- for en eske! Både favorittsmaken chocolate chip cookie dough, cookies and creme og double chocolate chunk er på tilbud.   //    6. Gluten- og sukkerfri sjokoladekakemiks og glutenfri bakemiks gjør det enklere å bake sunn bakst.    //    7. De klassikse Freddy Wr. Up jeansene er også på tilbud. Jeg har flere varianter, blandt annet deminblå og sort.


X-Life
1. Alt fra 2XU er på tilbud! Favorittvarianten Mid rise kompresjonstights, får du nå til kun 699,-   //   2. Kari Traa er på 25 % rabatt. Et lekkert ullundertøy sett med genser og bukse, er en perfekt julegave.    //   3. Eller hva med et par deilige tøfler?    //    4. Favorittøreklokkene fra Miiego er også på tilbud.    //    5. En rekke bakeprodukter er til rabatert pris, deriblant sukringold, fiberfin, kokosolje, sukrin+, mandelmel og kokosmel. Dette er ingredienser jeg bruker i bakst støtt og stadig.    //    6. Liker du å gjøre baksten enkel, kan du for eksempel bruke protein brownie.    //    7. Favoritt proteinpulveret stracciatella delux er mye brukt hos meg.    //    8. I tillegg får du masse proteingodis på tilbud, blant annet proteinchips og de knall gode chunky peanut caramel barene. 


GetInspired
Trenger du nye sko, har de 30 % av alt av sko. 1. Disse skoene fra Asics er supre til løping.     //   2. mens disse skoene fra Nike er super kule og kan brukes til hverdags   //    3. Det er mye freshe tights ute å går, et par av favorittene er Nike power speed, Rôhnisch Shape og Reebok tree tights.    4.   Det er mye lekkert for overkroppen også, blant annet Rôhnisch Tanja topp, langermet Nike, Rôhnisch singlett, Kari Traa genser og Stay in place bh

Ha en riktig så god fredag og god shopping  :grin:

Kristine ♥ 

12 kommentarer
    1. Linn:
      Nocco inneholder koffein. To bokser om dagen vil jeg si er maks. Men det varierer etter hvor følsom du er for koffein og hvor mye vann du drikker. To går helt fint 🙂

    2. Så mange gode tilbud!! Jeg har også blitt helt avhengig av Nocco, og drikker gjerne to om dagen. Jeg vet ikke hvor bra dette er, og lurte på hva ditt inntak pleier å være? 🙂 Ha en kjempe fin helg! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg