GIVE AWAY – ADVENTSKALENDER

Så tenner vi to lys i kveld, vi tenner de får håp og glede. 
Og hva gir vel mer glede enn å kunne jo bort noe?


Vi fortsetter adventskalenderen her på bloggen.
Vinnerne fra forrige søndag ble Kristin og Karianne. Jeg har send dere mail, gratulerer. Håper dere begge får glede av almanakken!

Denne søndagen gir jeg bort en pakke fra iHerb. 
Vinneren kan velge om han eller hun vil ha mine favoritter, som du ser på bildet over, eller om han / hun vil velge ut sine egne. Alt du trenger å gjøre en å legge igjen en kommentar under. Om du i tillegg vil legge igjen noen tilbakemeldinger på bloggen, blir jeg kjempe glad :razz: Hva er bra? Hva er dårlig? Hva vil du ha mer av? Hva vil du ha mindre av? For å kunne forbedre meg, trenger jeg konstruktiv tilbakemelding.
Jeg trekker vinneren neste søndag.

Ha en herlig kveld så lenge.
Lad opp til en ny og deilig desemberuke!

Kristine  ♥

176 kommentarer
    1. Jeg synes bloggen din er helt super, og liker deg veldig godt. Det er noe med hvordan du skriver som bare virker så ærlig, trygg og ikke overfladisk i det hele tatt, som mange andre bloggere kan være. Jeg synes det er topp å både lese om hva du bestilte på iherb, som hva du spiste til middag, helt sant! men de personlige innleggene hvor du deler dine tanker og meninger er jo veldig fine å lese. Ellers så er det bare fint om du vil fortsette med alle de gode oppskriftene, jeg synes det særlig er gøy med litt sunnifiserte versjoner av forskjellige retter/desserter.
      håper du har en flott førjulstid! <3

    2. Jeg synes bloggen din er helt super, og liker deg veldig godt. Det er noe med hvordan du skriver som bare virker så ærlig, trygg og ikke overfladisk i det hele tatt, som mange andre bloggere kan være. Jeg synes det er topp å både lese om hva du bestilte på iherb, som hva du spiste til middag, helt sant! men de personlige innleggene hvor du deler dine tanker og meninger er jo veldig fine å lese. Ellers så er det bare fint om du vil fortsette med alle de gode oppskriftene, jeg synes det særlig er gøy med litt sunnifiserte versjoner av forskjellige retter/desserter.
      håper du har en flott førjulstid! <3

    3. Jeg synes bloggen din er helt super, og liker deg veldig godt. Det er noe med hvordan du skriver som bare virker så ærlig, trygg og ikke overfladisk i det hele tatt, som mange andre bloggere kan være. Jeg synes det er topp å både lese om hva du bestilte på iherb, som hva du spiste til middag, helt sant! men de personlige innleggene hvor du deler dine tanker og meninger er jo veldig fine å lese. Ellers så er det bare fint om du vil fortsette med alle de gode oppskriftene, jeg synes det særlig er gøy med litt sunnifiserte versjoner av forskjellige retter/desserter.
      håper du har en flott førjulstid! <3

    4. Jeg synes bloggen din er helt super, og liker deg veldig godt. Det er noe med hvordan du skriver som bare virker så ærlig, trygg og ikke overfladisk i det hele tatt, som mange andre bloggere kan være. Jeg synes det er topp å både lese om hva du bestilte på iherb, som hva du spiste til middag, helt sant! men de personlige innleggene hvor du deler dine tanker og meninger er jo veldig fine å lese. Ellers så er det bare fint om du vil fortsette med alle de gode oppskriftene, jeg synes det særlig er gøy med litt sunnifiserte versjoner av forskjellige retter/desserter.
      håper du har en flott førjulstid! <3

    5. Hei Kristine!! Jeg elsker bloggen din og har fulgt deg kjempelenge. Liker alle dine kreative oppskrifter og det at du tar opp og minner om de små gledene i livet og det å sette pris på det man har. Tusen takk for alt du deler!! 🙂 Herlig med en iherb giveaway for jeg er en stor iherb shopper 😀

    6. Ååå gjerne!!
      Jeg har lest bloggen din en god stund, og årsaken til det er at du alltid inspirerer, og ikke minst at du tørr å være ærlig! Liker å lese innleggene om både trening, mat, kosthold og den vanlige hverdag! Stå på videre! ^_^

    7. Ja takk til iherb pakke! 😀
      Du sprer så mye inspirasjon og matglede. Jeg har fulgt bloggen din noen år og liker at du deler så mye av deg selv. Bloggen din fremstår som mye mer ekte enn mange andre blogger fordi du skriver om både positive og vanskelige ting.
      Hvis jeg mangler inspirasjon på matfronten så går jeg inn på bloggen din. Noen ganger savner jeg litt flere oppskrifter med helt vanlige ingredienser, siden jeg ikke har så stort utvalg fra helsekosten. Men jeg hadde ikke lest bloggen din hvis jeg ikke digget den 😀
      Ha en fin førjulstid! Hilsen Victoria

    8. Ååå, så gøy, jeg er med 😀
      Elsker at du sprer så mye glede, positivitet og motiverer. Veldig bra blogg!

    9. Hei Kristine!
      Jeg har fulgt bloggen din lenge, og må bare si at du ser helt fantastisk ut for tiden!
      Som deg har jeg en fortid med spiseforstyrrelser, og bloggen din er en av de få jeg faktisk klarer å se på som positiv for meg og mitt sinn. Du er så sprudlende og positiv, og det gjør at bloggen din er et lite hyggelig avbrekk i en travel studiehverdag!
      Takk for at du sprer god kunnskap og viser at spiseforstyrrelse ikke er alt i livet!
      Jeg er fornøyd med bloggen din, så har egentlig ikke noen tips å komme med 🙂
      Klem Mia

    10. Så spennende med giveaway ! Synes du har en ærlig og ekte blogg. Det er unikt synes jeg 😉 klem

    11. Hei! Kjempebra blogg med variert innhold! Kunne tenkt meg flere oppskrifter uten proteinpulver, og gjerne at du presiserer at for eksempel mandelmelet er fettredusert, for det utgjør en stor forskjell på bakverket. Sier også ja takk til enkle treningsøkter som gjerne kan gjøres hjemme:-)

    12. Hei! Kjempebra blogg med variert innhold! Kunne tenkt meg flere oppskrifter uten proteinpulver, og gjerne at du presiserer at for eksempel mandelmelet er fettredusert, for det utgjør en stor forskjell på bakverket. Sier også ja takk til enkle treningsøkter som gjerne kan gjøres hjemme:-)

    13. Åh, så gøy!
      Det jeg elsker ved bloggen din er hvor positiv og ekte du er! Det gjør virkelig godt å lese innleggene dine samtidig som det inspirer så mye.Jeg er veldig glad i oppskriftene dine, så det hadde vært kjempefint å se mer av!
      Ønsker deg fortsatt en fin uke 🙂

    14. Hei!
      Jeg ville likt og sett flere middagsoppskrifter og flere treningsøkter!
      God jul 🙂

    15. Jeg setter veldig pris på at du er så jordnær og positiv på bloggen din. Liker også at du legger ut oppskrifter og treningsøkter. Savner gjerne dine personlige hverdagsgleder utenom trening og mat, gjerne noen debatter som du er enige i eller uenige om, f.eks hvis du ser artikler i magasiner, eller noe liknende. Personlig liker jeg bloggen din veldig godt, så er ikke sånn at jeg mener at du må begynne å skrive om det, har lest bloggen din i flere år og er en grunn til det, så jeg liker den veldig godt, men du har veldig fokus på trening og mat. Så dine meninger om noe hadde vært spennende, eller julegave tips nå som det er jul eller noe annet som du lar deg inspirere av og som du ønsker å dele med leserne dine.
      God Jul! 😀
      Hilsen
      Helene B

    16. Hei! Jeg vil gjerne vinne:D
      Jeg leser bloggen din fordi du legger ut mange gode oppskrifter(sitter forøvrig med en brownie i hånden as we speak), du er så søt og blid og du gir meg inspirasjon i matveien og til treninga. Tror ikke jeg vil at du skal gjøre noe annerledes for å være ærlig! Om jeg “må” si noe måtte det blitt at jeg ønsker enda flere oppskrifter kanskje? De er så gode😍 Klem Fra Jasmin

    17. Jeg liker veldig godt at du fokuserer på å sette pris på de små tingene i hverdagen, at du fremhever trening for helsens skyld og alle dine sunne oppskrifter. Du er veldig inspirerende og gir meg alltid både en god dose trenings og kostholds tips, men også glede. Ved at bloggen din til tider får meg til å stoppe opp å tenke, bloggen din får meg til å lytte litt mer til kroppen fremfor hodet som alltid vil grønne på, og å sette pris på livet. Ellers ønsker jeg at du skriver et innlegg om utdannelsen din, et innlegg om hvordan det er å være pt, et innlegg om da Børge coachet deg og et innlegg fra en typisk dag time for time 🙂 Håper du får en fin uke!

    18. Føler at bloggen din gjenspeiler personligheten din – du stråler av glede! Er innom bloggen din hver dag, og føler at jeg får så mye energi av den. Du har en så positiv innstilling på livet og et godt forhold til kosthold og trening. Lærer så mye av deg, og blir påminnet om de virkelige viktige øyeblikkene. Tusen takk for at du deler det med oss!

    19. *krysser fingrene*
      Jeg setter pris på en blogg som innholder morsomme oppskrifter og inspirerende treningsøkter 🙂 Takk for en positiv blogg!

    20. Jeg vil med 🙂 leser hovedsakelig bloggen din for å få litt positive vibes (feks fra de fine ordtakene du legger ut).

    21. Jeg har lest bloggen din i flere år og elsker at du står frem som et sunt og sterkt forbilde med gode verdier. Dette gjør at jeg blir veldig inspirert av å lese bloggen din <3 Jeg er veldig glad i når du deler treningsøktene dine og oppskrifter!
      Ha en fin uke!!

    22. Hei Kristine!
      Jeg klikker meg daglig inn på bloggen din, du sprer så mye herlig energi.
      Håper du kan dele treningsøktene dine oftere, da det er veldig inspirerende.
      Ha en super dag:)

    23. Hei Kristine😊 Du gir meg mye inspirasjon og matglede. Liker at du har oppskrifter med sunne varianter av usunne ting✨ Veldig lyst til å vinne i julekalenderen din.

    24. Ja takk! 😀 Elsker iherb! Synes du er kjempeflink til å dele gode oppskrifter og treningstips på denne bloggen. Fortsett med det 🙂

    25. Jeg vill hatt dine favoritter☺ Synes bloggen er perfekt som den er! Litt av alt og ingenting!☺ På en god måten, altså☺ Fortsett bare slik☺

    26. Jeg leser svært få blogger fordi mange av dem virker så falske. Du virker bare så god og herlig <3

    27. ja takk til pakke fra Iherb 😀 jeg synes du gjør en god jobb med bloggen jeg :/

    28. Jeg liker at du er så åpen og ærlig om ting. Og det er fantastisk å se deg smile slik som du gjør nå. Du stråler!
      Du deler masse gode treningstips og oppskrifter. Har mang en gang bakt noe du har lagt ut oppskrift på!

    29. Kjempe inspirerende og motiverende blogg! Du kommer med så mye gode tips og oppskrifter – perfekt for en student! Stå på videre 🙂

    30. Åå, ønsker meg det på bildet! 😀
      Jeg synes det er bra at du klarer å skrive akkurat hvordan du har det, slik at de fleste av leserne klarer å kjenne seg igjen i det du skriver. Greit å se at det finnes dårlige og gode dager hos oss alle 🙂

    31. Vil gjerne vinne en så hyggelig og god adventsgave 🙂
      Vil samtidig si at jeg liker godt innlegg hvor du legger ut eksempler på økter eller øktene dine (øvelser, og antall serier og repetisjoner) så gjerne fortsett med det!
      Liker også alle middagstips og oppskrifter på sunnere bakeverk, kaker og desserter.

    32. Haha, hver gang jeg skal “ta runden” med å lese de få bloggene jeg syns er verdt tiden leser jeg aldri din først… Jeg sparer nemlig det beste til slutt, og blir aldri skuffet! Du sprer glede, motivasjon, er menneskelig og så ekte i alt du gjør 🙏🏼 etter mange år med daglig lesing av bloggen din lærer jeg stadig noe nytt om deg, og får påfyll av inspirasjon når det trengs. Det er virkelig beundringsverdig, og jeg er spent på hva du har å by på i tiden frem mot jul ☺️ Hadde vært koselig med et innlegg om ulike tradisjoner du har i julen, hva som er jul for deg og hva/hvem som gleder deg aller mest i julehøytiden ✨

    33. Elsker konkurrenser, og hvert fall når man kan vinne sunnere og bedre varianter av matvarer! 🙂
      En blogg som dette kan ingen måle seg med. Du deler i inspirerende og meget gode oppskrifter her.., kan ikke telle hvor mange av de jeg har prøvd ut, hihi! Fantastisk blogg!
      Klem Malin!

    34. Moro med konkurranse!
      Jeg har fulgt bloggen din i flere år og klikker meg inn hver dag.
      Både for å få inspo til mat og trening. Men kanskje aller mest fordi det oser positivitet ut av bloggen din! Det er så herlig at du hele tiden kan se livet på en positiv og glad måte. Det er beundringsverdig, og jeg har mye å lære av deg.
      Klem Anette

    35. Så gøy!! Jeg har fulgt deg i mange år og kan si med en gang at gleden din, livsgnisten og energien er helt topp! Den smitter over på leserne dine! Samtidig er du veldig flink til å dele dårligere dager/perioder, tanker og liknende, noe som gjør deg menneskelig. Du har en flott balanse på det jeg skrev ovenfor, men også forhold til trening og livsstil!
      Hvis det er noe jeg skulle ønsket meg mer av på bloggen så hadde det kanskje vært “lister” av ulike slag!
      – ti ting jeg gleder meg til i desember
      – ti ting jeg vil gjøre denne vinteren
      – ti ting jeg elsker med trening osv
      Sånne lister er utrolig inspirerende og gir ofte et godt og helhetlig overblikk samtidig som man får egen inspirasjon😄😄 Du er super og virker som et fantastisk og godt menneske i virkeligheten!!

    36. Åå, så gøy med konkurranse 😀
      Jeg vil bare si at jeg setter utrolig stor pris på åpenheten og ærligheten din den siste tiden. Spesielt innlegget om at du ikke er villig til å gjøre det som kreves for å oppnå en “rippa” form, og også legger vekt på at det ikke nødvendigvis er et bra mål å ha. Også jublet jeg da jeg så at du gjestet Ingefær – det var virkelig et fantastisk intervju og lyste opp en grå mandagsmorgen for meg 🙂 Så tips videre … Det du gjør allerede er jo så bra, men gjerne flere av de litt dypere innleggene.
      Håper du har fått en bra start på uken, og riktig god bedring <3

    37. Åå så koselig av deg! Sier ikke nei takk til å få plukke ut favorittene!
      Liker veldig godt at du deler mye tanker og oppskifter! Kunne tenke meg å lese enda mer om tankene dine rundt ulike temaer, litt om hvordan du jobber/tjener/sponsing gjennom blogg, instagram osv… og hadde vært gøy om du hadde noen innlegg om hva du handler inn innimellom 🙂
      En videoblogg hadde også kanskje vært morsomt? 🙂
      klem!

    38. Hei 🙂 Du er så utrolig inspirerende og ikke minst en stor gledesspreder! Veldig mange spennende temaer du tar opp, både hva angår trening, kosthold og andre ting. Din holdning til det er både fornuftig og sunn og jeg er sikker på at det hjelper mange! Blir alltid så glad hver gang jeg leser bloggen din – en stor inspirasjonskilde 🙂

    39. Såå fin kalendergave! Eg elske bloggen din, du er så flink og inspirerande. Har prøvd mange av oppskriftene dine, og det har blitt suksess (nesten) kvar gang! 😀
      Kunne gjerne tenkt meg å vinne pakken med favorittane dine, mange av tinga er nemlig mine favoritta og 🙂

    40. Jeg elsker egentlig slike hverdagsinnlegg med fokus på trening og mat! Det har du mye av, men er hvert fall det jeg liker aller best at du poster 🙂

    41. Det jeg liker best ved bloggen din er at du viser “fitness/trenings-livstilen” på en positiv og gøy måte. Du viser at man kan unde seg is og godteri på en dag som ikke er lørdag men forsatt trene og ha definert kropp. Ved å være ærlig om nedturene dine, har du også beviset mennesker at man kan komme seg igjennom spiseforstyrrelser.
      Jeg har nylig begynt å bestille ting ifra iherb og jeg vet du er en som handler ofte ting i fra nettsiden, dermed kunne jeg ønske du oppdaterte ofte om hva du handlet der. Tusen takk for at du er så inspirerende. 🙂

    42. Åh, hvor skal man begynne? Har kommentert litt innimellom her, så har vel gitt uttrykk for hva jeg mener om bloggen (og deg), men kort oppsummert: det er alltid et stort lyspunkt å klikke seg inn på bloggen og bli møtt av hverdagsgleden, treningsgleden og matgleden du utstråler. Kjenner meg igjen i så mye av det du skriver, spesielt i forbindelse med veien ut av spiseforstyrrelse og å finne balansen, og kan med hånden på hjertet si at du har hjulpet meg mer enn man skulle tro var mulig. Rett og slett en liten gledesspreder!

    43. Jeg vil vinne! 😀
      Uten om det må jeg si du er en inspirasjon når det kommer til å være positiv! Å takk for “gavetips”, da jeg har handlet inn minst 4 “dagens-ord kalendere” i julegaver i år! SÅ fine, å oppmuntrende gaver.

    44. Elsker at du gir så mye av deg selv. Du er et utrolig stort forbilde, og du er en stor inspirasjon innen spiseforstyrrelser. Sliter selv med det nå, og jeg finner mye motivasjon i deg for å bli bra. Du kan gjerne skrive enda mer rundt et vanskelig forhold til mat og balansen mellom for lite mat og overspising:-)

    45. Hei Kristine! Så flott at du har konkurranser med adventsgaver – det er kjempekoselig i disse førjulstider 🙂 Jeg er veldig glad i bloggen din, og det er alltid den første jeg sjekker når jeg kommer på lesesalen om morgenen. Den er inspirerende, jordnær, optimistisk og fantastisk underholdende å lese i en ellers så ordinær hverdag! Måten du kombinerer treningstips, oppskrifter og mer personlige innlegg på, gjør bloggen din helt unik.
      Du er kjempeflink <3

    46. Så utrolig fin give-away! Jeg synes bloggen er veldig bra, men skulle gjerne hatt enda mer oppskrifter og kanskje forslag til styrkeøvelser og treningsopplegg 🙂 Ha en super uke!

    47. Liker bloggen din veldig godt fordi du er du 🙂 men hadde synes det hadde vært ekstra moro med en videoblogg i ny og ne 🙂

    48. Jeg setter stor pris på ærligheten du viser på bloggen, og at du snakker åpent om kropp, kosthold, og trening, og formidler at innsatsen ikke må være 100% hele tiden for at man skal være bra nok. Synes det er viktige temaer å prate om, når man fort kan få et helt annen inntrykk via media ellers, at det er “alt eller ingenting” som gjelder. Tommel opp til deg!
      Personlig hadde jeg likt hvis du kunne hatt f.eks. “månedens øvelse”, eller noe lignende, hvor du viser og forklarer en av dine favoritt-øvelser. Vet med meg selv at jeg fort faller i samme gamle trenings-rutiner, og kan gå litt lei av det jeg gjør, så å få inspirasjon til nye øvelser innimellom hadde vært gøy!

    49. Jeg er fast leser av bloggen, finner den øverst på loggen
      Har fulgt deg i mange år til i dag, skal vite du hjelper litt mot samfunnets jag
      Får oss til å være fornøyd med oss selv, og lærer oss at livet er litt som en elv
      Noen ganger går det svingete, bratt ned eller dypt, mens andre ganger føler du deg mer i flyt
      Du skriver godt om kosthold og trening, men ofte også om ting med annen mening
      Du inspirerer til latter, glede og smil – at man er verdifull uten å løpe en mil
      Du viser oss at livets svingninger er gode å ha, og at is på en tirsdag er vel så bra
      Takk for fine tanker, oppskrifter og økter kjære deg – skal vite at du inspirerer meg!
      Jeg synes du skal fortsette i samme spor som nå, med treningsøkter, gode oppskrifter og positive refleksjoner og tanker! Bloggen din er et lite høydepunkt daglig, og selv om jeg ikke legger igjen kommentarer på hvert innlegg så leser jeg med glede. Ønsker deg en fin førjulstid men familie og venner, en riktig god jul og ikke minst et fantastisk nytt år! Håper du fortsetter å blogge 🙂

    50. Jeg liker veldig godt bloggen din som den er. Digger oppskriftene dine, eksempelvis har bolle scone og pizzabunnene dine blitt en hitt her i heimen. Jeg liker også veldig godt treningsinnleggene hvor du gjennomgår treningsøkten steg for steg. Men det er en ting jeg savner og det er den “gamle” oppsummeringen av ukens treningsøkter, det var ganske motiverende, ellers elsker jeg variasjonen i innleggene.

    51. Jeg vil gerne prøve dine favoritter! Jeg er vild med din positive tilgang til sundhed, så så længe du bliver ved med at dele ud af den, er jeg en fast læser!

    52. Det fristet veldig. Er jo svært glad i å handle på Iherb når jeg har mulighet 😉
      Jeg er veldig glad i bloggen din som den er nå, spesielt innleggene som får en til å tenke litt ekstra etter 🙂

    53. Du er en så stor inspirasjon for meg. Jeg sliter med mitt syn på mat og klarer ikke å snakke med det til noen. Men å se på og lese bloggen din hjelper meg på veien med å tenke at mat trenger ikke å være så strengt og at man kan unne seg usunne ting når man vil det. Med tanke på trening er du en stor inspirator som gjør at jeg går utenfor min komfortsone og prøver nye ting jeg vanligvis ikke hadde turt. Det eneste jeg savner litt er flere sunne og enkle middagsoppskrifter, da jeg går tom for ideer. Jeg elsker bakeoppskriftene og bloggen din!!

    54. Krysser fingrene for at det blir meg! 🙂
      Jeg har fulgt bloggen din i en rekke år nå, men må si jeg synes du har tatt deg veldig opp! Merker på humøret ditt at du har det mye bedre med deg selv, og at hodet er på plass. Er så deilig å se deg leve den balanserte livsstilen. Jeg liker veldig godt oppskrift innleggene, og synes også det har vært motiverende med f.eks oktober-challenge osv. Skal innrømme at jeg ikke har fult disse challengene til punkt og prikke, men flere av punktene har fått med til å tenke – og verdsette de små tingene i hverdagen. Keep up the good work, og fortsett å spre glede 🙂 Stor klem

    55. Krysser fingre for å vinne dette! IHerb er jo bare et eldorado av helsekost.
      Liker veldig godt utviklingen bloggen din har hatt de siste årene. Ser nå en langt friskere jente, og dette formidler du fint om dagen. Fortsett i den gata du har gått inn i nå, synes du er veldig dyktig 🙂

    56. Så mye digg på bildet! Veldig fin giveaway:) Hadde blitt utrolig glad om jeg vant og fikk smake på favorittene dine 😀 Jeg liker bloggen din utrolig godt. Oppskriftene vil jeg gi mye skryt, det samme med “feel good” innleggene dine. Du har mye fine bilder, og bloggen din tar ikke lang tid å laste opp. Vil avslutte med å si at du er virker utrolig hyggelig og ærlig. Det er nok vanskelig å få frem gjennom en blogg, derfor fortjener du rett og slett skryt

    57. For en fin konkurranse – håper jeg vinner 😀
      Jeg liker bloggen godt som de er, er veldig glad i alt du skriver så bare fortsett som før 😀

    58. Fantastisk giveaway! Det ville være fantastisk at få fyldt lageret lidt igen:)
      Din blog er vildt god fordi du deler så mange forskellige ting, og både gode og dårlige. Man føler ikke at det kun er alt det gode man læser. Den ting jeg er aller mest begejstret for er at du er så stor fortaler for at man skal være sig selv!

    59. Jeg syns bloggen din er super, – akkurat slik den er…
      “Dont fix it if its not broken” 😉😊😁

    60. Kjære deg,
      Må jo slenge meg på her. Du engasjerer og rører mange. Stor respekt av alt du får til. Og ikke minst ditt gode humør og positive gnist, sterkt når man vet at du også har vært igjennom mange vonde ting.
      Stor klem fra Kristiansand

    61. Slenger meg på 🙂
      Jeg er svært glad i innleggene der du forteller om dine egne motbakker i livet og forsøker å hjelpe oss på veien. Blir veldig inspirert. Liker også godt oppskriftene dine 😉

    62. Jeg ville gjerne hatt den pakken med dine favoritter for å teste ut! Dessuten elsker jeg også cccd av questbars.
      Jeg elsker stort sett bloggen din og elsker spesielt de innleggene da du skriver litt mer dypt og/eller oppmuntrende. Jeg får alltid noe ut av de innleggene så fortsett med det! <3
      Ellers synes jeg kanskje du kunne laget videoblogg i blant? Noe treningsrelatert eller bare en der du snakker om et tema. Hadde vært så interessant!

    63. Hei!
      Har lest bloggen din i mange år nå, og den har vært en favoritt lenge. Jeg leser den i hovedsak for trenings-og matgleden du deler, men jeg setter også veldig pris på de personlige innleggene innimellom. Jeg tror man kan spre mye glede til andre bare ved å smile, noe du gjør på hvert et blogginnlegg. Jeg ønsker meg gjerne mer iherb-favoritter hvis jeg skal komme med et forslag:)

    64. Du er så inspirerande! Høyrde ingefær podcasten om deg og eg kjenner meg så igjen! Eg og har slitt i mange år og gjere det enno..å høyra deg dei at sjølv om ein kanskje er blitt friskare og sunnare utapå betyr ikkje det at ein har det noko bra inni seg…slik er det med meg no, det er bra nokon seier ifrå! Takk for at du seier noko og for den du er! Du er flink og og sterk og det får meg og til å ha lyst til å vera sterke og flinke til og klare å bli frisk.

    65. Takk for at du sprer så mye positiv energi og glede! Du er veldig inspirerende, og blir alltid enten motivert, inspirert eller kjenner på en glad følelse når jeg klikker innom bloggen! Takk for at du er så åpen og ærlig, og deler på på både godt og vondt! Du er en stor inspirasjonskilde, både med oppskrifter og trening, men og på måten du er på! Jeg er foresten gjerne med på konkurransen! :))

    66. Jeg savner en ting, og det er produktanmeldelser. Jeg mener ikke bare sånn; den baren var god, eller den miksen var fin å lage kake av. Jeg tenker heller noe som er litt mer utdypende. Vet smak kan være veldig subjektivt, men tenker allikevel på en måte en slags anmeldelse av smak, utseende, konsistens, osv. Gjerne anmeldelse av barer, snacksalternativer, sukkerfrie produkter, bakeprodukter, osv. Jeg er en person som er litt avhengig av ”andres godkjenning” før jeg tester 🙂 Særlig når det gjelder produkter fra nett som jeg kanskje må ut med frakt for i tillegg. Hater å gjøre bomkjøp 🙂 Ellers må jeg si at jeg liker baren din veldig godt. Jeg har lenge slitt med spiseforstyrrelser, og finner stor inspirasjon her 😀

    67. wow digg!! Det jeg liker veldig godt med bloggen din er at du blogger for alle. Man trenger ikke å være topptrent for å følge deg og du viser at det er lov til å kose seg! Det motiverer veldig:)) Blir alltids glad for mattips til lunsj osv så fortsett gjerne med det!

    68. Kunne gjerne tenkt meg den favorittpakken din! Har behov for litt ekstra motivasjonsboost i siste innspurt av eksamensperioden 🙂
      Ellers må jeg si at bloggen din er veldig fin med en blanding av personlige innlegg, treningstips og kostholdsråd. Kunne godt tenkt meg litt flere tips til lettvinte og studentvennlige (ref økonomi) middager/lunsjoppskrifter ? 🙂

    69. Hei!
      Synes fokuset ditt er supert! Hørte deg på ingefær og synes historien din var svært interessant og lærerik ettersom har jeg opplevd det samme! Synes du har en interessant vinkel på temaet:)
      Hvis det er noe jeg kunne ønske mer av måtte det vært treningstips generelt! Kanskje litt om hvor det er best å trene, noen fine tips til ting du liker å gjøre for hverdagsaktivitet med venner osv!

    70. Veldig fin blogg! Kjekt med oppskrifter på hverdagsmiddagar samt variere og nye treningsøvelser, så gjerne enda mer av dette 🙂

    71. Kjempefin giveaway! 🙂 og god 2. Søndag i advent! <3
      Jeg elsker at du deler iherbtips, matretter og trening på bloggen. Men jeg syntes de personlige innleggene hvor du skriver hva du har gjort, spist, føler og tenker er like fine. Koselig å bli kjent med jenta bak bloggen 🙂

    72. En pakke fra iherb hadde vært konge!!!! Det jeg syns er bra med bloggen er at det er så variert – man blir liksom aldri lei av å trykke inn på bloggen din! Du poster så mye gøy og spennende, og så syns jeg det er kjempe koselige med sånne “kose”/”ord for dagen”(?) innlegg!!

    73. For en utrolig fin gave!!😍 Jeg liker, og leser hovedsakelig bloggen din for, matinsperasjon og oppskrifter – så fortsett med det! 😁 Ellers må jeg si flere av de siste litt mer personlige innleggene har vært veldig gode og treffende. Særlig disse påminnelsene om å sette pris på de små tingene og menneskene rundt oss! Fortsett å være glade, gode og positive Kristine! Det er derfor vi titter innom dag etter dag 😘
      Klem!

    74. Ja takk, alt på bildet frister!
      Du har alltid virket positiv på bloggen, men om dagen virkelig stråler du! Jeg liker spesielt godt innleggene dine som handler om balanse og livsglede og sånn 😀 Har fulgt deg i mange år nå – fra jeg var ganske spiseforstyrret og til i dag hvor jeg tror jeg er fri. Helt ærlig synes jeg mange bloggere i dag har et mye sunnere fokus enn trenden var for noen år siden. Tommel opp for det!

    75. For en fantastisk adventskalender!! Jeg er utrolig stor fan av bloggen din, og liker utrolig godt at du blogger om trening og livsstil. Jeg elsker tipsene du kommer med og vil gjerne se enda mer oppskriftstips! Jeg er syntes du er utrolig flink til å skrive og du treffer meg alltid med dine mer personlige innlegg. Jeg lærer veldig mye av deg!
      God Jul! 😀

    76. Synes det er veldig modig av deg å skrive om overspising som en del av spiseforstyrrelser! Det er et skambelagt problem som rammer mange. Du har ihvertfall hjulpet meg og sikkert mange andre.

    77. Wow, for en pakke! Jeg synes det er veldig god blanding her inne, og setter veldig pris på dine gode innlegg om det vonde du har opplevd i livet ditt. Mye har truffet meg veldig og hjulpet meg videre i mitt liv. Jeg synes denne blandingen av seriøse og ordentlig gode og fine innlegg, blandet med oppskrifter og hverdagstanker er helt supert, og en grunn til at jeg er innom her hver dag. God førjul Kristine!

    78. Du er et levende bevis på at motgang gir styrke. Takk for at du gir så mye av deg selv!

    79. elsker alt på bildet! liker veldig godt personlige innlegg og oppskrifter <3 fast leser!

    80. God søndag!! Vel, først av alt, vil jeg si at det beste med bloggen din for tiden, er å se hvor ekstra godt du har det med deg selv for tiden! Hver gang jeg går inn på bloggen din får jeg av en eller annen grunn alltid en påminnelse om at jeg er smashing, bra, snill og super. Bloggen din er en positiv boost i hverdagen. Så takk!
      Ellers sier jeg ikke nei takk til en pakke fra iherb. Jeg må hånden på hjertet si at det fortjener jeg, tihi.
      klem

    81. Det hadde vært gøy å vinne nå før jul🙏🏼🎅🏽🎄
      ?Hva er bra? At du er så allsidig. Du blogger både om trening, kosthold, oppskrifter og i tillegg så er du ærlig om livets opp og nedturer. Flott!
      ? Hva er dårlig? syns ikke noe er direkte dårlig, faktisk!
      ?Hva vil du ha mer av? Hadde vært kjempegøy med videoblogging. Eks “ukens spm” som du svarer med video. Det hadde også vært gøy om du kom med treningsopplegg rettet mot ulike mål. Eks “ønsker du å bli sterkere i overkropp så følger du dette opplegget”, eller “ønsker du bedre kondis så kjør dette opplegget”osv.
      ? Hva vil du ha mindre av? Liker det du gjør nå, så jeg ønsker ikke at du slutter med noe av det:)

    82. Du er en stor inspirator! Med ditt blide smil og positive syn på livet kan man ikke bli annet enn å bli påvirket i en positiv retning. Tusen takk! 🙂

    83. Åååå, for en adventsgiveaway da 🙂 Pakke fra iHerb sier jeg gjerne jatakk til!
      Håper formen din er noe bedre, fortsatt god bedring.

    84. Jeg synes det er så fint at du har funnet en god balanse mellom mat, trening, og kropp, som du deler med oss lesere 🙂 Jeg liker at du er ærlig, og at du skriver om både opp og nedturer. I tillegg så er du flink til å dele så mange gode oppskrifter. Jeg har testet ganske mange av oppskriftene dine og det blir nesten alltid like godt uansett hva det er!

    85. Elsker iHerb, og elsker bloggen din Kristine!
      Synes du har den perfekte balanse mellom hverdag, trening, kosthold/mat og oppskrifter. Du inspirerer virkelig med ditt herlige smil og positive holdning til nesten alt og alle. Jeg føler virkelig at du er ærlig og ekte, og at det er dette som skinner igjen på bloggen din. Det er ingenting å endre på som jeg kan klare å påpeke, bare hold det slik du har gjort frem til nå <3
      Å vinne denne pakken hadde vært så morsomt med tanke på at alle produktene utenom questbarene (som jeg gjerne kunne byttet i en annen smak hihi) er nye for min del! Krysser fingre og tær..

    86. Ååå, tenk å vunnet en pakke fra iherb til Jul..:D det har gått noen(*kremt* mange) kroner til IHERB gjennom disse årene! Men de har såå mye bra! Du er tvers gjennom herlig og jeg liker bloggen din veldig godt som den er! Liker veldig godt de personlige innleggenne, selv om jeg respektere hvor mye man vil dele da, så er det så fantastisk flott å lese det du skriver av hjertet. For det er av gull altså, SÅ arti å høre deg i ingefær podcast.. liker også godt hverdagstips og enkle mattips:D ha en fiin advent videre Kristine:) adventsklem

    87. Fortsett å del oppskriftene dine på middag og bakevarer og treningsøkter så er jeg fornøyd! 😀

    88. Det var en spennende pakke! 😀 Har benyttet meg av flere av oppskriftene dine, så sier ikke nei takk til flere av dem 🙂 Du har også gode refleksjoner rundt livet og mat/kropp/trening, så syns du skal føle deg fri til å lufte de tankene oftere 🙂

    89. Digger bloggen din. Liker oppskriftene du legger ut, og ting du skriver. Fortsett slik 🙂

    90. Questbar og yogi te hadde vært fantastisk!! Hver gang eg har en pakke quest (som er sjeldent nå etter boliglån) deler eg alltid halvparten med min mor, som er så sporty og trener med meg hver tirsdag 🙂 hun er så hekta på de så eg vil gladelig gi henne noen til jul!
      Yogi te er så deilig og eg vil gjerne dele med nyinnflyttede naboer for å glede 🙂 ja, er litt dårlig på å beholde ting selv. Alt kan deles så hvorfor ikke 😀
      Bloggen din er super og liker variasjonen av good vibes, mat, trening, helse og viktige ord om å huske å nyte livet også. og det flotte smilet 🙂 balansen på bloggen er bra men kan av og til bli mye av det samme, så kanskje mer om eks, studiet ditt? eller tilbakemeldinger fra kundene dine? Dine topp 5 reisemål du må se før du dør?

    91. Etter å ha fulgt bloggen din i nesten 5 år,må jeg si at du inspirer meg mer og mer. Etter å ha lyttet til podcasten Ingefær,som du var med i nå nylig kjente jeg meg sånn igjen, og det var både godt og vondt å høre deg fortelle om et så viktig,men vondt tema.
      Du inspirer og imponerer med en sunn livsstil,med oppskrifter og trening,men også det viktigste av alt- selvfølelsen og den psykiske helsen.

    92. Har veldig veldig lyst på dine favoritter!
      Fortsett med det du blogger om, kanskje mer om treningsøktene dine der du skriver hele økten! Liker så godt hvordan du setter opp økter, og har kjørt flere av dem flere ganger selv 🙂

    93. Åå ja takk! Dette er den perfekte gaven 🙂
      Du er en stor inspirasjon for meg i hverdagen.
      God jul!

    94. Veldig lyst på pakken lik bildet jeg!! Liker bloggen godt som i dag, bra blanding treningsinspirasjon og matinspirasjon….

    95. åå så kjekt, jeg er gjerne med! 😀
      email: [email protected]
      Du er en av de beste bloggerne jeg vet om, og en virkelig inspirasjon for mange. Jeg synes du skal fortsette akkurat som før – for du får det virkelig så bra til!
      <3 ha en fin kveld

    96. Elsker questbars! hadde vært supert å vinne det! Bloggen din er superbra!

    97. Herlig gave! 😀
      Vil bare si at du er et supert forbilde og fronter et sunt ideal. Fortsett 🙂

    98. Så koselig! Du inspirerer alltid, alltid morsomt å følge deg på insta og Facebook.

    99. Hei! FOR en premie! Jeg er daglig innom bloggen din, og blir veldig inspirert av oppskriftene og treningsøktene du legger ut. Jeg liker at du sprer så mye positiv energi, at du skriver oppskrifter oversiktlig og at treningsøktene dine beskrives i detalj. Når du poster oppskrifter, kunne jeg godt tenke meg flere bilder av det du lager underveis i bakingen. Sånn som “step-by-step”-bilder. I tillegg hadde det vært supert om du har lyst til å sortere oppskriftene dine etter høytider/sesonger. Slik at det blir en egen mappe med juleoppskrifter, påskeoppskrifter osv.
      Håper du har en fin førjulstid 🙂 klem

    100. For en vidunderlig gave!
      Som en trofast leser ville jeg gjerne likt å lese mer om tips innen livstil generelt, som f.eks. innlegg om kroppsaksept. Det har vært utrolig vakker å lese disse typer innlegg fra deg med innspill fra ditt eget liv, som leser setter jeg veldig pris på slike ærlige innlegg, for de er minst like viktige som sunne oppskrifter og treningstips 🙂

    101. Hei Kristine, morsomt dette her! 🙂
      Du er flink til å fremme og formidle det som er viktig, nettopp å forbedre helsen til andre mennesker, og det er tydelig at du ånder av å gi til andre. Det verdsettes i stor grad, og det er noe du bør fortsette med! Fortsett det gode arbeidet!

    102. Vært helt supert å vinne en slik pakke fra iHerb!
      Jeg liker godt at du deler mange oppskrifter, så fortsett med det.
      Hadde vært gøy med litt mere treningsnakk, og kanskje en oversikt over din treningsuke 🙂

    103. For en fantastisk gave! Vil gjerne ha mer hele treningsopplegg. Altså alle øvelser du for eksempel har gjort en økt.

    104. Questbarene hadde vært godt! Elsker oppskriftene dine 🙂 Utrolig mye godt! Jeg skulle gjerne sett flere tips til treningsøkter/ øvelser og hørt om erfaringene dine om hvordan blir “fit” og din “fitness journey”. Håper du har en fin søndag!

    105. Hei! Det jeg liker best med bloggen din er at du er så herlig ærlig og personlig! Du klarer virkelig å formidle god energi og godt humør, og derfor får jeg alltid en sånn god, positiv følelse av å lese bloggen din! Du er rett og slett en skikkelig gledesspreder 🙂 I tillegg liker jeg veldig godt balansen mellom oppskrifter, trening og personlige innlegg!
      Det jeg gjerne ville sett litt mer av er oppskrifter (gjerne “sunnifiserte” ting) som ikke inneholder slike dyre helsekostprodukter som fibersirup, sukrin, kokosblomstsirup osv. Er nemlig student og har ikke råd til sånt, men alle oppskriftene dine ser jo så gode ut! 😀
      Klem!

    106. MUMS! Tror jeg har funnet min likemann i deg på iherb snacks!! Hadde derfor blitt over meg av glede over å få sånt i posten!
      Bloggen din leser jeg rett og slett fordi du virker tvers gjennom ekte. Det finnes et par andre treningsbloggere jeg også respekterer og leser, men her hos deg er det noe upolert og ærlig som jeg ikke helt finner hos de andre. I tillegg fryder det meg veldig å se hvilken utvikling du har hatt personlig gjennom disse årene jeg har lest bloggen din. Ikke bare gjør det meg glad på dine vegne å lese innleggene dine i dag, men det gir meg også motivasjon til å sparke noen av de samme spøkelsene du har hatt ut en gang for alle. Så tusen takk for bloggen din! 🙂

    107. Jeg er veldig gjerne med i konkurransen 😀
      Personlig syntes jeg du har en veldig balansert blogg med litt av alt, så det er vanskelig å si hva som burde være mer eller mindre av. Selv elsker jeg inspirasjon på matfronten, da i form av oppskrifter eller praktiske tips 🙂 Hørte episoden med deg på Ingefær, og syntes definitivt det var interessant å høre om temaene dere tok opp. Gjerne mer av det!

    108. Hei! Jeg liker bloggen din og er innom hver dag! 🙂 Jeg digger inspirerende innlegg. Det kan være et motiverende ordtak for dagen, nye matoppskrifter, deilige bakeoppskrifter, treningstips, iherbtips og lignende! Fortsett sånn! 🙂 Jeg er veldig for å spise mindre kjøtt i hverdagen, så kanskje du kan komme med noen tips her? Ha en fin søndag kveld 🙂

    109. Grunnen til at jeg begynte å lese bloggen din er maten og oppskriftene, og det er det fremdeles. I tillegg elsker jeg positiviteten på bloggen din og synes også det er så fint når du poster motivasjonsinnlegg og refleksjoner over både gode og vonde deler av livet.
      Klem, og super give-away premie! 🙂

    110. Åhh, denne pakken har jeg kjempe lyst til å vinne. Elsker questbarer og peanøttsmør fra Peanutbutter&Co er bare helt amazing!
      Synes bloggen din er kjempe bra, elsker oppskrifter men mest personlige innlegg da jeg kjenner meg så godt igjen, ettersom jeg er en jente som har slitt med spiseforstyrrelser selv. Godt å lese om noen som skjønner hva jeg mener og som jeg kjenner meg så godt igjen i! Stå på Kristine ❤️

    111. Du har en fint balansert blogg, og deler i tillegg personlige ting. Keep up the god work 👏🏼👏🏼

    112. Bloggen din er flott! Fin kombo av personlige innlegg, trening, mat og tanker.
      Eneste bloggen jeg har fulgt jevlig i årevis! Helt siden du startet 🙂 Fortsett som du gjør!

    113. jeg vil gjerne vinne, det hadde vært supert!
      Jeg har vært fast leser av bloggen din siden 2011. den hjalp meg veldig da jeg slet med anoreksi. du inspirerer masse.
      jeg vil gjerne se mer av deg, hva du gjør på fritiden, skole og ikke minst, trening og mat 🙂
      Jeg kunne godt tenkt meg noen treningstips som ikke omfatter treningstudio og styrke, men noe annet 🙂
      ellers er jeg veldig fornøyd med anbefalinger av diverse matprodukter og treningstøy, det liker jeg!

    114. Jeg syns du har en fin og variert blogg 🙂 Jeg syns det alltid er hyggelig å lese bloggen din, og det har jeg gjort i flere år 🙂

    115. Jeg vil gjerne være med 🙂
      Bloggen din er faktisk favorittbloggen min. Du skriver om varierte tema og virker så jordnær og ærlig, ikke minst er du er positivt forbilde. Synes også det er veldig bra du tar opp tabu og vanskelige tema som andre ikke snakker om.
      Håper du har en fin adventstid 🙂

    116. Liker at du alltid er så positiv og inspirerende både når det gjelder mat og trening, men også generelt for å ha det bra og finne en fin balanse for alt i livet.
      Ville også blitt utrolig glad for å vinne en pakke fra iHerb 😀

    117. Herlighet for en fin adventsgave!
      Jeg liker bloggen din veldig godt og har lest den lenge. Elsker at du deler så mye og forskjellige typer oppskrifter. Liker også veldig godt at du har skrevet så mye om mageproblemene og tips for å bli kvitt dem, det har hjulpet meg veldig 😀
      Tror ikke jeg kan sette fingeren på noe som må forbedres jeg. Håper du får en kjempe fin juletid <3

    118. Krysser fingrene for å vinne pakke :-))
      Liker forresten at du legger ut øktene dine, og hva du trener (forslag til treningsøkter med øvelser, antall serier og repetisjoner)

    119. Hei Kristine!
      Jeg leser bloggen din daglig. Her finner jeg både motivasjon, gode oppskrifter og inspirasjon.
      God jul til deg! 🙂

    120. Vil gjerne vinne! Liker bloggen din veldig godt:) Synes den inspirerende og variert! Fortsett som du gjør 😀

    121. Hei! Jeg liker særlig godt dine innlegg om kroppspress og samfunnet i dag. Liker også godt at du like ofte kan dele og fortelle om dårlige dager som gode. Du er flink til å sette ord på mange av de tingene og tankene som berører de fleste av oss 🙂 <3
      Stå på videre!

    122. Tusen takk for en ærlig og inspirerende blogg. Jeg har fulgt deg en stund og hørte Ingefær-intervjuet – jeg er så imponert over hva du har klart. Du er en tøffing, Kristine!

    123. Hei! Liker at du skriver reflekterte og nyanserte innlegg fremfor å ha et svart/hvitt syn på trening og kosthold. Liker også at du har fokus på at hvordan man ser ut ikke definerer ens verdi som menneske:-)

    124. Hei søte deg! Dette ville vært veldig stas å vinne 😀
      Synes bloggen din innholder mye gode tips til sunnere snacks/kos og måltider, samtidig som det har blitt mer nyansert. Fortsett med det! Matinspo og motivasjon til sunn livsstil er ord som beskriver bloggen din godt.
      Ha en fin kveld!

    125. Liker veldig godt at du deler sunne oppskrifter, din treningsdagbok og motiverende quotes:) Det gir meg inspirasjon og motivasjon:)
      Ha en fin søndsg:)

    126. Hadde ikke sagt nei til en slik premie 😀
      Jeg liker bloggen din og synes du er flink til å variere. Jeg er nok spesielt fan av oppskriftene dine, innkjøp, utfordringer og menyer. Fortsett slik.
      Hørte på ingefær her om dagen, og jeg tror det er den episoden jeg har likt best. Fantastisk hvordan du var så ærlig og åpen, der lærte jeg mye nytt 🙂

    127. Så gøy – elsker iherb! En gave derfra hadde vært så gøy å fått nå som de fleste pengene brukes på gaver til andre og annen julekos 🙂 🙂
      Elsker tips til treningsøkter – spesielt styrkeøkter – hvis du har gode tips til økter med fokus på å bli sterkere og vokse så hadde det vært supert. Har lagt kondisjonstreningen litt bort og fokuserer på styrketrening da jeg ikke har behov for å bli noe mindre enn jeg er (av naturlige årsaker som gener), og da er det greit med litt inspirasjon fra andre kanter. Ellers så hadde det vært supert med tips til mellommåltid, som f.eks. ulike barer e.l. som en kan ha med seg på farten, og også enkle, sunne og raske middags/lunsj-tips.
      Ha en fin 2. søndag i advent videre! 🙂

    128. Jeg setter stor pris på de “dypere/reflekterende” innleggene om kropp, samfunnsidealer, ja/nei mat?, intuitiv spising, aksept og livets oppturer og nedturer!❤ Du er gull, Kristine! Ha ei skikkelig fin uke!💕

    129. Åå, det hadde vært så gøy å få det her 😀
      Jeg vil gjerne lese enda mer om tips og triks til hvordan man kan sette opp sitt eget treningsprogram. Etter hvilke mål man har osv.. Har ikke råd til PT selv, så jeg har litt vansker med å finne ut hva jeg må gjøre for å få de resultatene jeg er ute etter ^^

    130. Åååh, det hadde vært supert!
      Jeg digger hverdagstipsene dine om lettere humør og hvordan få mer hverdagsglede, så det må du fortsette med! Jeg kunne gjerne ønsket meg litt flere middager kanskje, syntes de du legger ut har vært helt topp!
      Ellers digger jeg bloggen din akkurat nå. Du sprer så mye glede og inspirasjon. Jeg koser meg med bloggen din, og gleder meg til å lese nye innlegg hver gang. Du virker så ekte, og jeg liker så godt hvordan du forteller om hverdagen din, både det negative og det positive.
      Ha en fin kveld videre, så skal jeg krysse fingrene! 🙂

    131. Jeg liker bloggen din som den er, en kombinasjon av trening og kosthold og ærlighet. Du sprer glede og er virkelig til inspirasjon. Forslag: dagsmeny, ukemeny, treningsprogram, utfordringer..

    132. Jeg blr med, syns bloggen din er kjempe bra. Har laget mange av oppskfiten som du deler, finner utrolig mye inspirasjon fra deg 🙂

    133. Ååå, ja takk gjerne! Sier ikke nei til en digg iHerb-goodiebag.
      Jeg har vært fast leser i flere år nå, og mye av grunnen til det er fordi du er så ekte – du er deg selv, legger ikke skjul på meningene dine, men samtidig gir du plass til andre og virker for meg som en tvers gjennom fantastisk jente. Jeg liker at du varierer innholdet ditt, og at du er en stemme som kjemper mot kroppspress, ja- og nei-mat og alt det hysteriet. For meg er du et forbilde innenfor både livsglede, mat og trening 😀
      Har ikke stort å “pirke” på, men bloggen din blir veldig treg hvis man skal lese den på mobil. vet ikke om det har noe med oppløsningen på bildene ellernoe? Ellers skulle jeg gjerne sett litt flere innlegg om tips til treningsmusikk, også kanskje et fast innlegg ukentlig/månedlig med. Trenger ikke være treningsrelatert heller. Bare noen tips og triks i hverdagen, forslag til enkle løsninger, DIY, kanskje en ukentlig/månedlig videoblogg 😀

    134. Åh, alle mine favoritter samlet i en pakke :O
      synes nettopp du har gjort en storartet forandring på bloggen, ekstremt godt innlegg om at fitnesskroppen ikke er verdt det, og viedoen om overspising. tror du har hjelpt mange i en utfordrende juletid.. i allefall meg 🙂
      krysser fingrene for at jeg vinner, hadde vært deilig å kunne kose seg med questbars i julen <3

    135. Åh, for en konkurranse!! Har lenge ønsket å bestille en pakke fra iherb, men har ikke turt på grunn av frykten for å få stor toll/ frakt osv.. Kjempeteit, men sånn har det blitt!
      Elsker bloggen din! Det jeg er så glad i er at du har så fint fokus på sunn helse, mat og trening. Du viser en god balanse mellom å kunne kose seg på en tirsdag, akkuratt som en lørdag! Et sunt, naturlig og menneskelig fokus er nettopp det du viser! Heier på deg. 🙂

    136. Hørte podcasten din. Veldig interessant tema. Fint du er frisk igjen 😊

    137. ÅÅÅ…eg har lyst på alt på bildet!! Eg liker bloggen din akkurat som den er!! Liker best oppskriftene og de personlige innleggene 😉

    138. Flott og inspirerende blogg. Liker kombinasjonen av treningsblogginnlegg og kosthold. Keep up the good work! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg