IKKE LA EN SUNN LIVSSTIL ØDELEGGE FOR LIVET DU LEVER

Dere, nå i januar og alle har nye forsetter om et bedre liv, vil jeg ta opp en liten ting. Spesielt siden det er lørdag og helg.

SAMSUNG CSC
Et måltid utenom det planlagte eller den sjokoladeplaten som forsvant som du egentlig ikke skulle spise, ødelegger ikke hele fremgangen din! 
Ikke la en sunn livsstil ødelegge for livet du lever. Ikke la det hindre deg i å gå ut å spise med venner, ta deg et glass vin med kjæresten eller en godtepose til kinoen. En sunn livsstil handler ikke om stresse for å oppnå det en ønsker. Det handler vel så mye om å nyte veien til målet!

Si at du spiser 4 måltider om dagen. Det er 28 måltider i løpet av uken og 1448 måltider i løpet av et år! Hvor stort utslag tror du det har, om et par av måltidene i uken ikke er helt “perfekte”? Så og si ingen!
Og du, det er rom for en sjokoladebit her eller en pizzabit der. Ikke glem det! Du skal kunne nyte veien til målet, like mye som du skal nyte det når du når målet. Det å trene og spise sunt skal berike livet ditt, gi deg glede og energi. Du skal leve livet ditt underveis og ha det moro på vei mot målet ditt!

Nyt helgen, gjør noe morsomt, spis  godis og du ønsker det, smil til fremmede og tenk glade tanker :grin: 
Jeg skal i hvert fall kose meg med en real godtepose og et glass vin etter jobb i dag! God helg!

Kristine ♥

20 kommentarer
    1. Ingeborg:
      Hei Ingeborg. For en helt fantastisk kommentar! Jeg vet nesten ikke hva jeg skal skrive tilbake, jeg blir målløs her jeg sitter! Først beklager jeg min usunne holdning tidligere! Dessverre så jeg ikke selv at jeg hadde problemer og jeg er lei for at det kanskje preget bloggen og andre. Så må jeg si tusen takk for dine herlige ord. Jeg har gjort en enorm innsats både fysisk og psykisk og har det bedre enn noen sinne. Herlig at det synes og at det kan smitte over. Tusen takk! Måtte helgen din bli super 🙂
      God klem <3

    2. Kjære Kristine!
      For noen år siden var jeg fast leser av bloggen din, men bestemte meg etterhvert for at jeg måtte slutte å lese den. Årsaken til det var rett og slett at jeg kom frem til at det ikke var sunt for meg å lese bloggen din; at oppskriftene og bildene ble for ekstreme for noen som er så påvirkelige som meg. Det var svært lite fokus på et nyansert forhold til kosthold, og det virka som det eneste du kosa deg med var sukkerfrie bakster.
      Da jeg så navnet ditt på forsiden til blogg.no i dag bestemte jeg meg for å titte innom for å se “hvordan det går” med deg. Og herlighet for en forandring! Det virker som om hele tankegangen din er totalt lagt om (i alle fall måten du formulerer deg på bloggen). For en inspirasjonskilde du har blitt! Og det innlegget her bare topper alt sammen. Og du har jo alltid vært nydelig, men den utstrålingen som kommer frem i bildene av deg nå er ulikt alt annet.
      Hilsen ny (og gammel) fast leser 🙂

    3. Eline:
      Hihi… Det ble B&J på meg i går også. Den nye smaken! Mmm… Det var velfortjent for oss begge Eline 🙂

    4. Fantastisk! Er innom bloggen din daglig for å få påfyll av energi og gode tanker. Jeg skal ha en hel boks ben&jerry i kveld- og med god samvittighet!
      God helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg