PANNEKAKER TIL FROKOST

SAMSUNG CSC
I dag hadde jeg en lang morgen med kaffe, Nocco og proteinpannekaker. Pannekaker til frokost er helt fantastisk! Det er ikke så ofte jeg har tid til det i hverdagen, da morgenrutinene stort sett går kjapt unna slik at jeg kommer meg avgårde til forelesning, jobb eller praksis. Ettersom jeg begynner sent på jobb i dag, unnet jeg meg en ekstra lang morgen. Det gir en så utrolig god start på dagen! 

SAMSUNG CSC

Pannekaker til frokost
Til 1 porsjon

2 egg
50 g havregryn
1 ss sukringold
3 ss cottage cheese, eventuelt kesam
1 ss vaniljeprotein, kan sløyfes
1 ts kanel
1/2 ts kardemomme

Ha alle ingrediensene i en bolle og mos med stavmikser. La røren svelle i 3 -5 minutter.
Stek pannekakene på middels varme. Jeg steker i litt kokosolje.
Spis lune.

SAMSUNG CSC
Pannekakene blir saftige og veldig gode. Spis dem som de er eller server med ønsket tilbehør. Jeg hadde på brunost og jordbærsyltetøy, og kesam og syltetøy, og serverte i tillegg noen druer, bringebær og plommebiter til. En riktig fest av en frokost! Nå har jeg lagt et godt grunnlag for fredagen. Resten av dagen må jo bli knall bra!
Håper dagen din blir fin :grin:

Kristine ♥

14 kommentarer

Siste innlegg