EN KJAPPIS

I dag hadde jeg 50 minutter mellom praksis og jobb. Altså 50 minutter totalt! Jeg måtte både rekke å trening, å dusje og å sminke meg / gjøre meg anstendig på under en time. Da ble det en kjappis! Jeg kunne naturligvis droppet treningsøkten, men siden jeg ikke har trent hele helgen føltes det deilig å skulle løfte vekter igjen. Dessuten er trening noe som gir meg energi på slike dager hvor jeg har 15 timer praksis og jobb. Da er trening et viktig avbrekk for å komme meg gjennom alle arbeidstimene. Det gir meg en real timeout! 

SAMSUNG CSC
Jeg har på meg Skins tights, Nocco singlet, Reebok bh, Nike sko og Miiego øreklokker. Nocco’en er som vanlig med!

Kort tid til trening, trenger ikke bety en dårlig treningsøkt. På dager hvor jeg tar meg en kjappis, slår jeg ofte sammen flere øvelser og gjør de i sirkler. Dette gjorde jeg i dag. Da slo jeg blant annet sammen tunge knebøy med øvelsene du ser over; dype frontøy med vektplate og glute bridge. Det vil si at jeg først gjøre 5 repetisjoner med knebøy, deretter gikk rett på frontbøy med vektplate, 12 repetisjoner, og så rett på glute bridge hvor jeg gjorde 20 repetisjoner. Deretter tok jeg meg en liten pause, før jeg gjorde hele sirkelen på nytt. Totalt gjorde jeg øvelsene 4 ganger. I tillegg gjorde jeg chins, roing i kabel, benpress og enarms roing. En kjapp og effektiv styrkeøkt, som til tross for at den bare tok 30 minutter, likevel fikk meg til å svette :grin: 

Kristine ♥

15 kommentarer
    1. Kaja:
      Hei du. Tenker du på den allergien hvor jeg må på sykehuset? Anafylaktisk sjokk? I så fall så har de ikke funnet noe ut av det nei, men jeg velger å ikke la det gå utover livet og livskvaliteten min. Jeg nekter å gå rundt å være redd for å dø! Om du bor i en by eller tettsted, kan du forsøke å tenke at sykebilen aldri er langt unna, så skulle det være helt krise, vil det uansett gå bra da du vil få hjelp innen kort tid. Dette er ihvertfall det jeg tenker. Ikke la det ødelegge for deg <3
      God klem 🙂

    2. Hei Kristine!
      Jeg bare lurte på hvordan det går med allergiene dine for tiden? Har du funnet ut av noe mer hva du reagerer på? Jeg har nemlig også begynt å få lignende reaskjoner, uten at allergitestene slår ut på noe. Merker veldig at jeg får helt angst av å ikke ha kontroll, og dette innskrenker veldig livskvaliteten og -utførelsen min. Har du noen tips til hvordan å holde angsten for et anfall i sjakk?
      Stor klem fra Kaja

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg