BORTREIST LANGHELG

God fredagskveld skjønninger ♥ Denne helgen har jeg tatt meg en bortreist langhelg. Hyttetur, peis, jenter, god mat, vin, latter, avslapping og masse hygge står på planen. Skuldrene er allerede senket og batteriene skal lades fulle! 

SONY DSC
Etter at jeg begynte i praksis for snart to uker siden, har det vært veldig hektisk. Tiden har fløyet forbi og det har vært liten tid til egen pleie og til sosialt liv. Jeg har kjent at energien gradvis har blitt tappet og nå trengte jeg en time -out med hyggelig mennesker. Derfor ble jeg super glad da en venninne lurte på om jeg ville være med på hyttetur. Det var perfekt timing! 

SONY DSC
Så langt i dag har jeg vandret rundt i morgenkåpen til langt på dag. Når jeg endelig hoppet jeg inn i koseantrekket du ser over (vi har fyrt så mye i peisen at det nærmest er badstue her inne og toppen er kastet for lengst!!!) var klokken nærmere to! Ellers har jeg ikke gjort stort annet enn kortspill, lese og avslapping. La oss være helt ærlige. Jeg er ikke noe super menneske som alltid kjører på med trening og spiser sunt. Jeg er akkurat som deg; elsker å ligge i sofaen og kose meg hele dagen, spise godis og slappe av. Akkurat det er planen for denne helgen! 


Nå er det dette som venter; vin, sjokkis, yoghurtnøtter og chips. Resten av kvelden blir det kortspill, latter og hygge. Dette blir en go’helg altså! Jeg gleder meg til fortsettelsen :razz:
Skal du noe spennende i helgen? Uansett hva planene er, håper jeg du får en fin en!

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg