LØRDAGSFROKOSTEN

Se på det frokostbordet da dere!

Noe av det beste med hyttetur og helg, er lange, late frokoster i godt selskap. På bordet denne lørdagsfrokosten var absolutt alt du kan ønske deg. Nystekte rundstykker, godt pålegg, kaffe, frukt, ja, til og med brownie. Når tre matglade jenter samles til frokost, da skal det ikke stå på maten! Til tross for at jeg nettopp har spist alt for mye, kjenner jeg nesten at jeg blir sulten igjen når jeg ser på bildene. Å, så mye godt! 


Jeg fikk faktisk julefølelse da jeg satt ved kjøkkenbordet. Jeg tror det er fordi vi hadde sild og karbonader. Dette er typisk julepålegg, i hvert fall for meg. Litt av alt, er min filosofi under slike frokoster. Jeg må jo smake på alt pålegget. Når rundstykkene er lune, er de så gode! Vi satt rundt bordet i nesten to timer, pratet og spiste. 


Så fornøyd med lørdagsfrokosten, hun da! Finnes det noe bedre en lange, late morgener med god frokost, kaffe og godt selskap? Jeg tror ikke det! 

Ha en nydelig lørdag da dere :grin: 
Gi en god klem til en du er glad i i dag. Da er jeg sikker på at både dagen din og hans / hennes blir enda litt bedre! 

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Madelen Skare Olsen:
      Jeg tenkte som Linda at det kunne være mandelmelet. Mer fiber gir økt tørste. Men om det ikke er det, vet jeg ikke. Synes det hørtes veldig merkelig ut. Har ikke hørt om det før! Du kan jo eventuelt sende en mail til funksjonrllmat 🙂

    2. Hei Kristine! Ser ut som du koser deg masse, og det er tipp topp 🙂
      Tenkte jeg skulle stille deg et spørsmål som jeg har stilt både Weber og Stuhaug, men ingen av de hadde noen forklaring. En bekjent av meg har nylig startet med sukrin (tidligere brukt vanlig melis til marsipan) og deriblant til marsipan. Hun sier hun blir så tørst, og hun måtte drikke så mye at hun til slutt ble uvel. Jeg kjenner meg for så vidt igjen. Det blir gjerne tre kopper te til en liten marsipanporsjon, og et digert saftglass til grøtbollen, pluss en flaske og en tekopp etterpå igjen.
      Stuhaug mente det hadde med mandelmelet å gjøre, men det kan jeg avkrefte. Vet du hva det kan komme av? Er jo litt interessant å stille spørsmål man ikke bare finner svaret på på google!
      God helg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg