I SHAPE UP

Har du sett det nye ShapeUp bladet, februarutgaven, som kom i butikken på mandag? Der er det et kjent fjes som dukker opp. Meg! 


Hele seks store sider har jeg ansiktet mitt på! I denne utgaven er jeg modellen i et treningsprogram med kettlebells. Det er utrolig rart å se seg selv slik! Med tanke på at jeg er en offentlig person med en del følgere på både instagram og blogg, tenker du kanskje at det er helt greit for meg å stille opp i noe slikt? Men der tar du feil! Det er faktisk veldig ut av min komfortsone. Jeg husker selve shootdagen, jeg var utrolig nervøs og spent! Mest nervøs var jeg faktisk for hva dere skulle synes. For jeg blir usikker på meg selv jeg også. Som et hvilke som helst annet menneske, ønsker jeg ikke å bli hakket på eller få stygge tilbakemeldinger. En negativ kommentar sårer meg vel så mye som det sårer deg om du får noe stygt slengt mot deg. Aldri glem at den personen du ser på et bildet, på instagram, i avisen, i et blad, på en reklameplakat  eller noe helt annet, er et menneske med et fult følelsesspekter. Så vær et medmenneske! Vi har alle våre tanker og meninger, men det å dømme på grunnlag av et bilde, er ikke ok! Sitter du med en tanke om at et vist menneske er for tynn, for tykk, har for stor nese, for små pupper, for muskuløs, eller noe helt annet, så skyv denne tanken bort. Den personen du ser, er så mye mer enn den kroppen som er på bildet!


Bildene må jeg si at jeg er veldig fornøyd med. Jeg føler at de gjenspeiler meg og den personen jeg er. På alle bildene smiler jeg og jeg er til og med i ferd med å få latterkrampe på flere av de. Treningsgleden, som er det jeg brenner for, skinner igjennom. I hvert fall føler jeg at den gjør det. I tillegg er jeg veldig glad for at ShapeUp ikke har redigert bildene, annet enn lyssettingen. Om du ser nærmere på bildene, kan du faktisk se at jeg har en stor kvise like under øret. Jeg er heller ikke sminket eller dollet opp. Dette er den vanlige Kristine under trening, med bustete hårdott og et smil om munnen. Og jeg er rimelig fornøyd med å være den Kristine jeg er. Ikke på grunn av kroppen min, men fordi jeg er et god menneske med gode verdier og holdninger. 

Det var dagens tankerabling fra min side! Nå får jeg lukke pcen og begynne praksisdagen. 
Håper onsdagen din blir bra :razz:

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Helt tilfeldig at jeg kom over bloggen din, men ville bare si det – synes disse bildene var helt herlige da jeg bladde gjennom Shape Up, følte det lyste friskhet og treningsglede lang veg 🙂

    2. Jeg syns bildene er råflotte! Jeg ble skikkelig overrasket da jeg åpnet bladet her om dagen og fant deg smilende på sidene, også ble jeg så utrolig glad fordi det ser ut som du har det kjempegøy, og det er de fineste bildene i hele bladet; ekte treningsglede. Ha en fin torsdag 😀

    3. Gitte:
      Så bra at du synes bildene reflekterer treningsglede. Da har jeg fått til noe 😀 Jeg er enig med deg, det er ofte veldig kroppsfokus og type “get fit or die tryning”. Livet er da mer enn som så!

    4. Hannah:
      Det kan jeg ikke uttale meg om. Jeg må vite mer om deg og ditt kosthold før jeg kan gi et spesifikt råd. Håper du forstår det 🙂

    5. Synes du man burde ta gelatin/kollagen som tilskudd hvis man har et variert og sunt kosthold fra før av? Er toppidrettsutøver og opptatt av alt som hjelper kroppen.

    6. Så fine bilder! Liker at de er estetiske uten at det tar fokus bort fra øvelsene. Kanskje det bare er meg, men synes ofte at treningsbilder enten handler for mye om «kropp» eller for mye om «hardkjør» ? noen ganger begge deler. Her er det treningsgleden som skinner igjennom, og det liker jeg veldig godt!

    7. Jeg tror det er lett for dere som ofte legger ut bilder av dere selv og tro står dere er så selvsikre. Men ingen synes vel en selv er perfekt?!? <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg