LØPETUR I DET FRI

God morgen sunshine. Det er helg! Skal du noe spennende i helgen? Jeg for min del, skal ha en rolig helg hvor jeg skal fylle på energilagrene og få unnagjort en del jobb og skolearbeid. På planen i kveld står det en film med gode venner, hjemmelaget hamburger og is. En real kosekveld!


Ettersom et av ønskene mine for februar, var å ta meg et par løpeturer, tenkte jeg at denne fridagen var en perfekt anledning til å ta en løpetur i det fri. Det er så nydelig ute nå. Trær og kvister er spekket med vakre snøfnugg som bugner seg utover som et slags kunstverk. Jeg synes det er så vakkert!

Jeg gikk ut for å ta et par bilder. Det endte med at jeg tok halen mellom bena og gjorde om på planene mine. Istedenfor å ta en løpetur i det fri, gikk jeg inn og tok meg en løpetur på møllen. Jeg ble rett og slett så kald!


Løpetur ute eller løpetur inne. Løpetur ble det i hvert fall, og det er jo det viktigste! Jeg satte musikken på full guffe og danset meg bortover møllen. Det ble åtte kilometer i på knappe tre kvarter. Nå sitter jeg her og lurer på hvorfor jeg ikke løper oftere, det er jo så deilig! For min del er dørstokkmilen utrolig lang når det gjelder løpeturer på vinterstid, men det føles jo så utrolig deilig etterpå. Note to self! Løpeendorfinene gjør meg glad :grin: 

Håper du får en riktig fin lørdag og en fabelaktig helg!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Madelen:
      Hihi… Jeg er jo ikke perfekt, og på dager hvor jeg er litt sliten, som på dette bilder, skinner det veldig igjennom. Men sånn er det. Ingen vits i å redigere bilder eller glorifisere seg selv av den grunn 🙂

    2. Tusen takk for at du er deg selv, og viser ditt naturlige vesen. For at du ikke reklamerer for skjønnhetsbehandlinger, hvitere tenner, ekstreme dietter, osv, osv. Jeg har skikkelig sansen for deg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg