PANNEKAKER MED SJOKOLADEPÅLEGG

Dere kjenner meg, jeg elsker pannekaker. Jeg kan spise de hver eneste dag! I dag morges laget jeg pannekaker med sjokoladepålegg til frokost. Pannekaker pluss sjokoladepålegg er den perfekte kombinasjon. Så utrolig godt!


Proteinpannekakene kan naturligvis spises med annet pålegg enn sjokoladepålegg. Disse pannekaker er kjempe gode i seg selv. Nyt pannekakene med sjokoladepålegg eller noe annet godt du vil ha på. Sjokoladepålegget er forøvrig så godt at jeg anbefaler deg å lage det. Om du ikke vil ha det på pannekakene, så spis sjokoladepålegget ut av bollen med en skje! Hos meg forsvant halvparten før pannekakene var ferdigstekt. Mmmm…

Pannekaker med sjokoladepålegg

Pannekaker

2 egg
100 g kesam
20 g havremel
10 g mandelmel, eller 20 g havremel
20 g vaniljeprotein
1/2 ts bakepulver
1 ts sukringold
1 ts kanel
1/2 ts kardemomme

Bland alt godt sammen i en bolle. Stek pannekaker i en panne på middels varme i litt smør eller kokosolje
Server med ønsket pålegg, eller sjokoladepålegg.

Sjokoladepålegg

100 g phildephia, eventuelt kesam
10 ss sjokoladeprotein
1 ss kakaopulver
1 ts sukringold
Bittelitt salt

Bland sammen alle ingrediensene.
Smør på pannekakene eller spis med skje.


Saftige, proteinrike og mettende pannekaker er perfekt som frokost, lunsj eller kveldsmat. Lag deg pannekaker i dag :razz: Og kos deg denne søndagen. Ha en super dag!

Kristine ♥

12 kommentarer
    1. Åhh, nam!
      Men hørtes veldig mye ut med 10ss proteinpulver i sjokoladepålegget, eller er det bare meg..?:P

    2. Lisa Granberg Jansen:
      Tusen hjertelig takk for at du tok deg tid til å legge igjen noen ord Lisa 🙂 Det er jo slike som deg som gjør det moro å blogge 🙂 Takk for hyggelieg ord. Håper pannekakene faller i smak 🙂

    3. Mmm, dette skal definitivt testes ut som en sen søndagsfrokost! Jeg er fast leser av bloggen din, men har aldri lagt igjen en kommentar. Derfor vil jeg benytte anledningen nå. Du er en flott jente som fronter gode og sunne verdier og holdninger. Et godt forbilde for unge jenter, og det har dagens unge jenter helt klart behov for. Ha en flott søndag, fine deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg